Gå til innhold

Så… flere enn meg som ser frem til gjenåpningen som skjer idag/imorgen/til helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ekstase! 
Nysingel, og endelig åpner sjenkingen! 
Dette kunne ikke skjedd på et bedre tidspunkt for min del!

Anonymkode: cd569...571

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er i ekstase! 

Ja fordi at åpning betyr at smitten er borte, løp ut og spre smitte, skynd deg skynd deg.. At ikke folk tåler å være alene en liten stund. 

Anonymkode: 8d6dd...635

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja fordi at åpning betyr at smitten er borte, løp ut og spre smitte, skynd deg skynd deg.. At ikke folk tåler å være alene en liten stund. 

Vært alene i to år, så… 

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En liten stund? :klo:

Når er det du forestiller deg at korona skal være borte? For forskere forestiller seg at korona er her om 1000 år.

Og det er, unektelig, kanskje litt lenge å sitte alene?

Anonymkode: 54e6c...6d5

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vært alene i to år, så… 

Vært sammen med en fyr i noen mnd, om noen skulle ha noe å si på detaljen der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Skal vi vente til corona forsvinner? 😂

Anonymkode: 25aca...99d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er i ekstase! 

Get out and get dicked down baby

Anonymkode: 6ac07...023

• Liker 1
Skrevet

Get out and get dicked down baby

Anonymkode: 6ac07...023

Hehe var egentlig bare litt flørting og sosial stimuli jeg trenger nå altså men gjerne det om litt 🤣

• Liker 1
Skrevet

Nei, for da blir hjemmekontoret borte. Da får jeg hverken tid eller energi til å date. Har klart å date både i fjor og året før, så personlig har ikke korona medført en eneste ulempe bortsett fra stengte barnehager helt i starten.

Anonymkode: 09724...fa5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vært alene i to år, så… 

Tenk på de som er alene mesteparten av livet. Folk i dag tåler ikke stort.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vært alene i to år, så… 

Wow to år asss, såååå lang tid 🙄 Kanskje på tide å lære seg å trives i sitt eget selskap. Det finnes ikke noe mer turn off enn folk som ikke klarer å være alene, og hopper fra forhold til forhold. 

Man må ikke oppsøke fysiske arenaer for å få sosial stimuli. Jeg har aldri vært mer sosial og fått større nettverk enn nå under pandemien. Folk møtes rett og slett på andre sosiale arenaer. 

Anonymkode: 406b7...254

Skrevet

Haha herregud for en gjeng 🙃

Tenk å bli så sure for dette innlegget. Jaja, jeg skal uansett kose meg GLUGG ihjel med nyåpningen så får dere andre sitte å mugne 🙂

• Liker 9
Skrevet

Nei, jeg gleder meg ikke. Med arbeidspresset arbeidsgiver har pålagt oss, som hn vil overføre når vi skal tilbake, så skjønner jeg ikke hvordan tidsbudsjettet skal gå opp. I tillegg har jeg underliggende sykdom, så jeg er redd for smitte. 

Anonymkode: 24faf...d0d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nei, jeg gleder meg ikke. Med arbeidspresset arbeidsgiver har pålagt oss, som hn vil overføre når vi skal tilbake, så skjønner jeg ikke hvordan tidsbudsjettet skal gå opp. I tillegg har jeg underliggende sykdom, så jeg er redd for smitte. 

Anonymkode: 24faf...d0d

Skjønner jo at du er redd for smitte men det har aldri vært så høye smittetall som nå. Så jeg tror egentlig ikke den gjenåpningen vil ha så mye å si uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg. Gleder. Meg. Sykt. 

Anonymkode: 29bb8...ef0

• Liker 2
Skrevet

Jeg. Gleder. Meg. Sykt. 

Anonymkode: 29bb8...ef0

Jeg også! 🥳

• Liker 1
Skrevet

Det blir en kortvarig glede. Det kommer en ny mutant snart. Den vil sette alt på hodet igjen. Så ja, nyt denne korte stunden. 

Anonymkode: e8dfe...bbb

• Liker 4
Skrevet

Det blir en kortvarig glede. Det kommer en ny mutant snart. Den vil sette alt på hodet igjen. Så ja, nyt denne korte stunden. 

Det skal jeg virkelig!

Skrevet

Vi har fått korona i hus for andre gang. Dette viruset lar seg ikke stoppe, så helt meningsløst å forsøke. Forkjølelse får man faktisk nesten hver vinter. Når isolasjonen er ferdig skal friheten feires!🍻🍻 Kos deg HI - det er på tide!

Anonymkode: 994b3...f2f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har fått korona i hus for andre gang. Dette viruset lar seg ikke stoppe, så helt meningsløst å forsøke. Forkjølelse får man faktisk nesten hver vinter. Når isolasjonen er ferdig skal friheten feires!🍻🍻 Kos deg HI - det er på tide!

Anonymkode: 994b3...f2f

Med god håndhygiene kan man slippe både forkjølelse og korona. 

• Opprett ny...