AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 I dette semestret skriver jeg bacheloroppgave alene og har 3 emner ved siden av hvor jeg har eksamen i 2 snart. Jeg har normalt sett ganske mye arbeidskapasitet og har planer og jobber målrettet, i de siste 2,5 årene jobbet jeg mye både med studiene og deltidsjobber jeg har hatt ved siden av og klarte meg ganske greit. Men nå merker jeg at jeg er sliten og trøtt heletiden og mangler energi selv om jeg vet hva jeg skal gjøre, jeg har fått startet og gjort litt, men følger at jeg bortkaster mye tid, mye av tiden går til å sette meg ned og se på tv og har også et ganske dårlig søvn mønster. Noen som har/hatt det sånn hvordan kom du deg ut av det? Anonymkode: 5f713...365
Gjest supernova_87 Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Ta tak i søvnmønsteret først av alt. Dårlig søvnkvalitet påvirker energi og psyke enormt. Klarer du å identifisere hva som gjør at du er så sliten og trøtt? Annet enn søvnen? Kanskje du trenger påfyll av artige ting, eller andre impulser? Kanskje du trenger å ta en liten pause fra arbeidet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå