AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Hvis postbudet ikke har post å levere til meg men jeg har bestilt pakkehenting fra min postkasse, har da postbudet en mobil eller noe som varsler om pakker som skal hentes eller er det noe postbudet må pugge på postkontoret før vakt? regner ikke med de ser i alle postkasser for at det kanskje er en pakke der? Anonymkode: b24df...0b1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 De får et varsel på appen sin i mobilen, om hvor det er pakker å hente /navn adresse. Anonymkode: 6dbfc...fa8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De får et varsel på appen sin i mobilen, om hvor det er pakker å hente /navn adresse. Anonymkode: 6dbfc...fa8 Går det på GPS-en på mobilen demmes så varselet kommer opp rett før de kommer til postkassen eller får de alle varsler i det de starter på jobben? Anonymkode: b24df...0b1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 De har nok en PDA de sjekker, der det står innhentinger og adresse. Bring har samme system og slik er det ihvertfall der. Både på utleveringer og hentinger. Anonymkode: 9a73f...bfb
Gjest AprilRyan Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Jeg antar at de har et slags system der det registreres at en kunde har bestilt henting av en pakke som skal sendes et sted. Man kan jo kun bestille henting de dagene det er postlevering så da får vel rett person beskjed om at det er pakkehenting på ruta deres. Tipper jeg da. Det hadde vært forferdelig lite effektivt om de måtte gå og sjekke alle postkasser for pakker.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 Postbud bruker app som viser rute hvor post og pakker skal leveres, og evt hentes. Da står det oppført hvilken postkasse denne skal ligge i, evt hentes ved dør. Pakken skal være tydelig merket med referansenummer, slik at det ikke skal være noen fare for forveksling av pakker. Har du andre pakker liggende i postkassen skal dette derfor ikke ha noe å si. Dog viktig å merke postkassen sin godt, og ikke låse den... Anonymkode: c1533...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå