Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt det? 

Hvor lenge holder det?

Jeg vurderer å begynne med dette for å spare tid på morgenen 😊 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg varer det ca 7-14 dager. Tror det er litt individuelt. Synes det er litt for kort til den prisen, så gjør det ikke veldig ofte. 

Anonymkode: 9074a...782

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På meg varer det ca 7-14 dager. Tror det er litt individuelt. Synes det er litt for kort til den prisen, så gjør det ikke veldig ofte. 

Anonymkode: 9074a...782

Ja det var jo ikke så lenge. Kan jo like greit gjøre det hjemme da kanskje?

Skrevet
Kartoffel skrev (4 minutter siden):

Er det verdt det? 

Hvor lenge holder det?

Jeg vurderer å begynne med dette for å spare tid på morgenen 😊 

Gjør det selv. Reflectocil koster bare 200 og varer i maange måneder. Gjør det alltid selv det ser ikke bedre ut om noen andre gjør det på meg.

Anonymkode: ee6b3...825

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjør det selv. Reflectocil koster bare 200 og varer i maange måneder. Gjør det alltid selv det ser ikke bedre ut om noen andre gjør det på meg.

Anonymkode: ee6b3...825

Takk for tips! Den har jeg ikke hørt om før, skal absolutt sjekkes ut. Har bare farge bryne selv før, ser for meg at det er vanskelig å farge vippene?

Skrevet

Jeg farger vipper og bryn i salong, varer ca. én måned på meg. Jeg synes det er verdt det, men nå er jeg ikke så god til å gjøre slike ting selv :)

Anonymkode: 78258...c87

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjorde det selv inntil hårene sluttet å ta farge. Nå gjør jeg det hos frisøren og da sitter fargen 3 uker ca. Betaler 200 der. Hos hudpleier koster det 350. Alternativet til frisøren er å ha lyse øyenbryn som nesten ikke synes. Jeg har egentlig mørke bryn så tenker det er alderen som har tatt knekken på de. Absolutt verdt å ha synlige bryn for min del.

Anonymkode: 01ed6...38f

Skrevet

De har bra hjemmefarge, Refectocil, på Vita, og jeg gikk over til det. 
Prøvde noen ganger med Kolokrem, men det funket overhodet ikke på mine bryn. 
Jeg har brukt uendelig mye penger på å farge bryn på frisør, men jeg synes det ikke er verd det når det vokser ut igjen og fargen blir blass etter 14 dager. 
Prøv den fra Vita, den er bra 

Anonymkode: a7df8...312

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg farger vipper og bryn i salong, varer ca. én måned på meg. Jeg synes det er verdt det, men nå er jeg ikke så god til å gjøre slike ting selv :)

Anonymkode: 78258...c87

En mnd er jo innafor 😊 Rart det er så ulik varighet hos folk. Lurer på om det er fargen de bruker eller om det rett og slett er bryna/vippene som gjør det.

Skrevet

Kjøp refectocil, det er samme som de bruker i mange salonger. Farg vippene ett og ett øye av gangen, eller bare påfør med mascarabørste, da kan du ha øynene åpne i virkningstiden. Jeg bruker sistnevnte metode og det funker bra 😄

• Liker 1
Skrevet
Hyaluronica skrev (7 minutter siden):

Kjøp refectocil, det er samme som de bruker i mange salonger. Farg vippene ett og ett øye av gangen, eller bare påfør med mascarabørste, da kan du ha øynene åpne i virkningstiden. Jeg bruker sistnevnte metode og det funker bra 😄

Takk for tips! Får man kjøpt denne i en fysisk butikk? Trenger isåfall veiledning på farge. 

Skrevet
Kartoffel skrev (5 timer siden):

Takk for tips! Får man kjøpt denne i en fysisk butikk? Trenger isåfall veiledning på farge. 

Vil tro de har på vita, h&m og lignende. Bestiller selv på Blivakker. De ulike fargene kan fint blandes for riktig nyanse, jeg er feks veldig mørk i håret og bruker en blanding av mørk brun og svart på brynene. Har inntrykk av at mørk brun (natural brown)er den mest populære fargen å bruke på bryn 🤗  

image.png.b524f03b7becc4487e7d038dd54602a5.png

image.png

Skrevet

Ta heller en lysere farge om du er usikker!

Anonymkode: 2615b...b89

Skrevet

Takk for tips om farge! 

Jeg er blond, men er redd for å få enten for mørke bryn eller for rødlige eller grå. Så liksom ikke ut som det var en farge der som kan passe meg 🤔 Men kan jo sjekke på vita, kanskje de vet litt hvilken jeg bør velge 😊

Skrevet
Kartoffel skrev (6 timer siden):

En mnd er jo innafor 😊 Rart det er så ulik varighet hos folk. Lurer på om det er fargen de bruker eller om det rett og slett er bryna/vippene som gjør det.

Hos meg er det brynene som gjør at det ikke varer lengre. Er du usikker på om fargen blir for mørk kan du vaske fargen av litt tidligere enn det som står på pakken. Vil du ha mere farge påfører du bare en gang til. 

Anonymkode: 01ed6...38f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hyaluronica skrev (1 time siden):

Vil tro de har på vita, h&m og lignende. Bestiller selv på Blivakker. De ulike fargene kan fint blandes for riktig nyanse, jeg er feks veldig mørk i håret og bruker en blanding av mørk brun og svart på brynene. Har inntrykk av at mørk brun (natural brown)er den mest populære fargen å bruke på bryn 🤗  

image.png.b524f03b7becc4487e7d038dd54602a5.png

image.png

Jeg bruker også denne! Koster nesten ingenting, og mindre tidkrevende enn å gå til frisøren. 

Skrevet

Jeg farger jevnlig øyenbryna selv med Refectocil farge. Har også prøvd å farge vippene selv, men synes det er vanskelig å få til. 

Jeg har farget bryna hos frisør noen få ganger, men det er bortkastede penger for noe jeg gjør like bra selv.  Å farge vippene hos frisør har jeg ikke prøvd. 

Favorittfargen min er kastanje. Den gir en varm brunfarge som passer godt for meg som er rødhåret. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...