Gå til innhold

Hva sover du i om natten?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sitat

Hva sover du i om natten?

En seng.

Anonymkode: 4e78e...9ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sovet naken hele livet, og lærte mannen min å sove naken. Han sov i t-skjorte (og brukte den på jobb dagen etter). 

Nå er forholdet ræv, og jeg sover med klær. Singlet og pysjbukse, uten truse. Han fortjener ikke en naken kvinne ved sin side, og jeg er ikke lenger komfortabel naken med han. Han sover fortsatt naken. 

Når jeg reiser i jobben, sover jeg naken. 

Anonymkode: 46ba1...945

• Liker 1
Skrevet

Jeg sover alltid naken med mindre det er så sykt kaldt at jeg bare må ha ull rett mot huden, da blir det en ullboxer og/eller ulltskjorte. 

På vinteren sover jeg ofte med tynne ullsokker fordi jeg er høy nok til at jeg får kald glipe fordi dyna ikke er lang nok, men på sommeren helt naken. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sovet naken hele livet, og lærte mannen min å sove naken. Han sov i t-skjorte (og brukte den på jobb dagen etter). 

Nå er forholdet ræv, og jeg sover med klær. Singlet og pysjbukse, uten truse. Han fortjener ikke en naken kvinne ved sin side, og jeg er ikke lenger komfortabel naken med han. Han sover fortsatt naken. 

Når jeg reiser i jobben, sover jeg naken. 

Anonymkode: 46ba1...945

lol wtf

Skrevet

Jeg sover i pysjamas uten knapper eller glidelås. Vintermånedene med lange armer og ben, ellers med korte armer og ben. Jeg har aldri truse under da jeg føler meg mer komfortabel uten, bortsett fra den stakkars lille uka jeg må. 

Skrevet

Sover naken i sengen.

Anonymkode: 6546a...c43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...