Tough cookie Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Jeg er koronasyk og er isolert på soverommet hos mine besteforeldre. Dessverre har jeg smittet min bestemor, men ikke bestefar enda. Bestemor og bestefar sover i samme seng og sitter i samme sofa, men mener at jeg skal holde meg på rommet siden jeg er mye sykere og har mer symptomer. Jeg trenger da ikke å isoleres når bestemor er smittet og bestefar muligens blir smittet av henne igjen? Selv om jeg har sterkere symptomer så blir jo ikke bestemor sykere av meg eller?
Tough cookie Skrevet 1. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2022 Ts her Ringte koronatelefonen og der sa de at jeg skal fortsette å isolere meg for bestefar/ bestemor, selv om jeg har smittet min bestemor. Det er jo bestefar som må isoleres nå, ikke jeg og hun. Virker helt koko regler
Loff77 Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Tough cookie skrev (1 minutt siden): Ts her Ringte koronatelefonen og der sa de at jeg skal fortsette å isolere meg for bestefar/ bestemor, selv om jeg har smittet min bestemor. Det er jo bestefar som må isoleres nå, ikke jeg og hun. Virker helt koko regler Helt på bærtur, selvfølgelig kan flere i husstanden være i isolasjon sammen 1
Jolanda Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 Hvis bestefaren din omgås bestemoren din som normalt har det selvfølgelig ikke noe for seg at du isolerer deg fra dem. 1
Tough cookie Skrevet 1. februar 2022 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2022 Jolanda skrev (15 minutter siden): Hvis bestefaren din omgås bestemoren din som normalt har det selvfølgelig ikke noe for seg at du isolerer deg fra dem. Min bestefar sier nå at det er best at jeg er isolert oppe på rommet, altså det samme som dama i korona telefonen sa🤨 Jeg holder meg på rommet til i mrg fordi da skal bestemor ta en ny hurtigtest, og hvis den er positiv så kommer jeg til å være på stue/kjøkken sammen med de Ts
Anbefalte innlegg