Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt tykt hår, og har ikke gått til frisøren på to år. Har fått moren min til å klippe et par cm fra tid til annen, men nå mente hun jeg kunne koste på meg en frisørtime🤣 

Når jeg først skal til frisøren, nå på lørdag, ønsker jeg jo å gjøre annet enn å stusse. Har lyst til å ta en god del hår, slik at det akkurat ikke treffer skuldrene. Men så vet jeg liksom ikke om det er noe jeg kler. 
Jeg har ganske lang panne og spiss nese, men mangler tydelig kjeveben. Litt kortere hår foran har pleid å ramme inn ansiktet mitt godt. Men nå er håret så langt at jeg føler at det gjør ansiktet mitt enda lengre.

Er det sånn at frisører er gode på å se hva som kler den enkelte? 
Salongen er i 600-700 kronersklassen, så håper jo de har litt peiling?🤔

Anonymkode: 2f5fc...b62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6-700 kr er billig men jeg har blitt skamklipt for 2500 kr så jeg tror ikke pris er avgjørende.

De aller fleste kler bob og en god frisør vil tilpasse klippen etter ansiktet ditt. Anbefaler uansett å ta med noen bilder av hva slags sveis du ser for deg, screenshot og google er din venn. 

Anonymkode: d898a...8d9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

6-700 kr er billig men jeg har blitt skamklipt for 2500 kr så jeg tror ikke pris er avgjørende.

De aller fleste kler bob og en god frisør vil tilpasse klippen etter ansiktet ditt. Anbefaler uansett å ta med noen bilder av hva slags sveis du ser for deg, screenshot og google er din venn. 

Anonymkode: d898a...8d9

takk!
Hehe, har bare pleid å gå til frisører jeg tilfeldig har gått forbi på gata, jeg. Sånn i 300-400 kronersklassen. Så dette er en høydare for meg😅🤣

ts

Anonymkode: 2f5fc...b62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...