Jaksle Skrevet 1. februar 2022 #1 Del Skrevet 1. februar 2022 Før kjøpte jeg erter i blikkboks.Har funnet på Kiwi erter frosne i pose,de er bedre og mye billigere enn de på blokkboks.Finner du det ikke spør personalet.Jeg fant i den butikken jeg var i et slags fryseskap.De har andre billige frukt og grønnsake også.Kjøpte frosne blåbær,de skal jeg prøve på havregrøten.Har et slags apparat med synlige varmeelementer i ,som kan koke opp vann til kaffe og te.Bruker det til å tilberede havregrøt og frosne erter.Jeg bruker en del vann i den,slår den på ,og etter kort tid koker den.Det tar vel ca. 1minutt og 30 sekunder.Heller vannet over de frosne ertene i en kjele og tar på lokket. Etter kort tid er ertene av frosset.Heller kokende vann over havregrøten,tilpasser vannmengden ut i fra hva jeg liker.Må ta litt og litt før det er greit.Grøten blir fort ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Del Skrevet 1. februar 2022 Gratulerer, du har oppdaget at det finnes frysedisker og vannkokere. Anonymkode: 18ca9...7ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Del Skrevet 1. februar 2022 Dette høres ut som det er tatt ut fra en episode av Fremvandrerne 😅 Anonymkode: cd9fb...125 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Del Skrevet 1. februar 2022 Send tipset til Gjerrigknarken så han kan dele enda et tips om hvordan tjene små øre på handelen! Anonymkode: 09337...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #5 Del Skrevet 16. februar 2022 haha, et slags apparat med varmeelement. En vannkoker drar vel veldig mye mer strøm enn å sette på en kokeplate? Anonymkode: 6a873...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 17. februar 2022 #6 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 16.2.2022 den 8.57): haha, et slags apparat med varmeelement. En vannkoker drar vel veldig mye mer strøm enn å sette på en kokeplate? Anonymkode: 6a873...c09 Nei, en vannkoker gjør jobben med å koke opp vann omtrent så effektivt som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå