Gå til innhold

Er det noen som kan se, spå hjelpe meg angående et spørsmål ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 0.18):

Du vil ha noe med personen fremover, men ikke på det planet som du ønsker. Dere var på vei bort fra hverandre lenge før 

Anonymkode: a87d7...e78

Tusen takk! Du hadde rett. Veldig takknemlig for det, men det ble som du skrev, relativt liten kontakt. 

Dette synes jeg er skikkelig tungt, samtidig er jeg jo lettet. 

Er det mulig å nå deg? Driver du å jobber med dette i hverdagen ? ❤️

Anonymkode: 61d38...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nomore82 skrev (På 2.2.2022 den 0.22):

Det vet ikke meningen at dere to skulle være evig og at dere mistet hverandre er slik det egentlig skulle være hele veien. Dersom det skulle vise seg at du senere allikevel har en relasjon til vedkommende i fremtiden vil den være overflatisk og flyktig.

Tusen takk for svar! Kontakten er tilbake, men på et flyktig nivå som du skrev. Jeg er takknemlig, men synes likevel det er skikkelig kjipt på en annen side, at det ikke blir særlig mye kontakt. 

Håper dette endrer seg etterhvert. 

Ts

Anonymkode: 61d38...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet min også i august. Og det er fortsatt vondt. Små blaff som minner om han, gjør at jeg blir helt svart i en uke av gangen. Og gråter hver dag den uken. Helt forferdelig. Samtidig innser jeg at det ikke er normalt. Er klar over at diagnosen Narsisit er populært akkurat nå. Men med han her kan jegg bare skrive check, check, check nedover hele listen. Og jeg ser jo at han ikke var bra for meg i det hele tatt. Problemer er at de tingene som var bra, var så utrolig bra. Men fy f... så mye annet som ikke var bra også. Og han ghoster meg . For så plutselig ta kontakt igjen. Når jeg akkurat har begynt å komme meg igjen. Og jeg ser jo helt klart hva han gjør. Holder meg akkurat passe lunken til at han skal ha mulighet til å komme tilbake igjen. Men jeg vil ikke ha han tilbake. Samtidig har han ubegripelig grep om meg. Helt merkelig hele greia. Men jeg både tror og vet, at han kom inn i livet mitt av en grunn. Og den grunnen er at jeg skal endelig klare å sette grenser. Og leve etter mine verdier. Ikke andres. Jeg mener bestemt at jeg er mer verdt, og har mer å tilby en partner, enn å være bare " kjekk å ha". Han kødda det til. Og heldigvis for det. Da fikk jeg beviset for at dette ikke var " ment to be". Jeg vil heller være alene, enn å være sammen med en som egentlig ikke bryr seg. Som viser med handlinger at jeg ikke er verdt å beholde. Og de valgene tok han den dagen han begynte med andre. Hadde han elsket meg, hadde han valgt annerledes. Enkelt og greit. Jeg velger å tro at universet har noe bedre i vente for meg. Og da måtte denne personen ut av livet mitt, for å gjøre plass til det jeg egentlig skulle ha. Og det gjør mindre vondt for hver uke som går. Kjære deg, det blir bedre etterhvert. Selv om det ikke føles helt slik akkurat nå ❤️

Anonymkode: d6a60...22b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...