AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Er det noen seriøse her som kan få inn noe på angående om en person jeg mistet for 2 måneder siden, kommer tilbake til meg? Dette er skikkelig tøft 💗 Anonymkode: 61d38...f13
Gjest The High Priestess Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Universet har en plan for deg, og ha tillit til den. At du mistet personen for 2 måneder siden vil til syvende og sist være det beste for deg.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det noen seriøse her som kan få inn noe på angående om en person jeg mistet for 2 måneder siden, kommer tilbake til meg? Dette er skikkelig tøft 💗 Anonymkode: 61d38...f13 Mistet, som gikk bort? Anonymkode: d5c45...69b
Gjest Lawyam Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Tvilsomt at hun ville lurt på om han kom tilbake da.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 Du vil ha noe med personen fremover, men ikke på det planet som du ønsker. Dere var på vei bort fra hverandre lenge før Anonymkode: a87d7...e78
nomore82 Skrevet 1. februar 2022 #6 Skrevet 1. februar 2022 Det vet ikke meningen at dere to skulle være evig og at dere mistet hverandre er slik det egentlig skulle være hele veien. Dersom det skulle vise seg at du senere allikevel har en relasjon til vedkommende i fremtiden vil den være overflatisk og flyktig.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mistet, som gikk bort? Anonymkode: d5c45...69b Går vel an å miste noen uten at det er snakk om e dødsfall vel? Kan være tøft det og... Blir så irritert på at alt skal enten være slik at man må oppleve alvorlige ting for å føle sorg! Den er jeg så lei av! Ts Anonymkode: 61d38...f13
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Lawyam skrev (1 time siden): Tvilsomt at hun ville lurt på om han kom tilbake da. Det er helt sant. Takk! Det er ikke en han, men det spiller ingen rolle. Selv er jeg kvinne. Denne personen var der mye for meg. Så dette er jevli sårt og vondt. Huff... Ts Anonymkode: 61d38...f13
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt sant. Takk! Det er ikke en han, men det spiller ingen rolle. Selv er jeg kvinne. Denne personen var der mye for meg. Så dette er jevli sårt og vondt. Huff... Ts Anonymkode: 61d38...f13 Og helt enig! hadde aldri lurt på det om personen var død. Ts Anonymkode: 61d38...f13
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #10 Skrevet 2. februar 2022 nomore82 skrev (2 timer siden): Det vet ikke meningen at dere to skulle være evig og at dere mistet hverandre er slik det egentlig skulle være hele veien. Dersom det skulle vise seg at du senere allikevel har en relasjon til vedkommende i fremtiden vil den være overflatisk og flyktig. Ja jeg vet egentlig det. Helt sant. Visste det ble tøft, men ikke så tøft. Jeg trenger virkelig å få denne personen tilbake. Får du inn noe på om det skjer snart? 💕 Anonymkode: 61d38...f13
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #11 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg vet egentlig det. Helt sant. Visste det ble tøft, men ikke så tøft. Jeg trenger virkelig å få denne personen tilbake. Får du inn noe på om det skjer snart? 💕 Anonymkode: 61d38...f13 bryr meg ikke om det er mindre kontakt, så lenge jeg har litt kontakt. Ts Anonymkode: 61d38...f13
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #12 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du vil ha noe med personen fremover, men ikke på det planet som du ønsker. Dere var på vei bort fra hverandre lenge før Anonymkode: a87d7...e78 Tusen takk for svar. Ja huff det er vondt og tøft dette. Det er sant. Men får du inn noe på når? Jeg håper jo det skjer snart 💕 føler jeg har venta lenge nok... Anonymkode: 61d38...f13
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #13 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for svar. Ja huff det er vondt og tøft dette. Det er sant. Men får du inn noe på når? Jeg håper jo det skjer snart 💕 føler jeg har venta lenge nok... Anonymkode: 61d38...f13 Det viktigste for meg er ikke å ha daglig kontakt. Men litt er bedre enn ingenting 💕 Anonymkode: 61d38...f13
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #14 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 0.18): Du vil ha noe med personen fremover, men ikke på det planet som du ønsker. Dere var på vei bort fra hverandre lenge før Anonymkode: a87d7...e78 Tusen takk for svar. Når du sier fremover, får du inn tid ca? Hadde satt utrolig stor pris på svar 💗 Anonymkode: 61d38...f13
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #15 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 13.11): Er det noen seriøse her som kan få inn noe på angående om en person jeg mistet for 2 måneder siden, kommer tilbake til meg? Dette er skikkelig tøft 💗 Anonymkode: 61d38...f13 Fikk opp sommerfugler. Det betyr en ny lykkelig start. Anonymkode: da067...115
Gjest Lawyam Skrevet 5. februar 2022 #16 Skrevet 5. februar 2022 Sommerfugler betyr flørt. Det kribler i magen, men de holder seg ikke på et sted.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #17 Skrevet 5. februar 2022 Lawyam skrev (1 time siden): Sommerfugler betyr flørt. Det kribler i magen, men de holder seg ikke på et sted. For deg betyr sommerfugler flørt. For meg betyr det ny start. Anonymkode: da067...115
Gjest Lawyam Skrevet 5. februar 2022 #18 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): For deg betyr sommerfugler flørt. For meg betyr det ny start. Anonymkode: da067...115 Sommerfugler har kort liv....
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #19 Skrevet 9. februar 2022 Lawyam skrev (På 5.2.2022 den 2.36): Sommerfugler har kort liv.... Opplever at du syns det er fint å kverulere. Du har rett til å svare og kverulere så mye du vil. Det tar likevel ikke bort det faktum at jeg også har rett til å svare. Jeg har svart ts, og fortalt hva jeg fikk opp. Uansett hva du måtte mene at sommerfugl betyr og stor for, så har jeg delt hva jeg fikk opp og symbol for det. Sommerfugl er for meg utelukkende positivt, og betyr en ny start. Og det har på ingen måte noe med kort liv å gjøre, slik det tydeligvis betyr for deg. I denne settingen har vi helt ulike preferanser for hva symbolet sommerfugl betyr. Og det er helt ok. Det forandrer likevel ikke hva jeg fikk opp. Er som regel rimelig treffsikker. Anonymkode: da067...115
Gjest Lawyam Skrevet 9. februar 2022 #20 Skrevet 9. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Opplever at du syns det er fint å kverulere. Du har rett til å svare og kverulere så mye du vil. Det tar likevel ikke bort det faktum at jeg også har rett til å svare. Jeg har svart ts, og fortalt hva jeg fikk opp. Uansett hva du måtte mene at sommerfugl betyr og stor for, så har jeg delt hva jeg fikk opp og symbol for det. Sommerfugl er for meg utelukkende positivt, og betyr en ny start. Og det har på ingen måte noe med kort liv å gjøre, slik det tydeligvis betyr for deg. I denne settingen har vi helt ulike preferanser for hva symbolet sommerfugl betyr. Og det er helt ok. Det forandrer likevel ikke hva jeg fikk opp. Er som regel rimelig treffsikker. Anonymkode: da067...115 Jeg kverulerer ikke. Årsaken til at jeg nevner ting er at symbolet for sommerfugl eller andre ting oftest er meningsfulle bilder/observasjoner av virkeligheten. En sommerfugl HAR kort liv og den ER nokså 'vimsete' av seg og kan på ingen måte sees på som noe stabilt og langvarig. Skal den sees på som DET må det sees i lys av en død sommerfugl. DEN kan vel stå i ro i tusen år, men siden den i det tilfellet måtte være død så vil forholdet være dødt også. Det forringer ikke ditt bilde av en sommerfugl hvis DU ser på en sommerfugl som kribling og forelskelse. Det gjør jeg også, men kribling i magen varer heller ikke lenge, og det er snakk om en følelse, men er ikke ekte kjærlighet. Jeg vil si at uansett er det slik at denne personen spør om han kommer tilbake og hvis du får opp sommerfugl på det spørsmålet ville svaret være et ja, men kortvarig. Det kunne også være at det betyr at det var en flørt. Det kan godt være at du har god kontroll på ting og det har jeg også, men siden jeg ikke er blind for det faktum at det ikke er forsvarlig å spå en 'anonym som vil ha en tilbake' og ikke har andre opplysninger om han enn at det er en 'noen' så blir det veldig useriøst å ta noe på alvor. Derfor spår ikke jeg her. Til ditt forsvar så likte jeg at du i det minste kunne si noe annet enn 'jeg får opp 'paven' eller 'lovers' eller noe annet teit siden det tross alt bare viser at 'spåeren' kun har nådd 1.steg i læreboka hvor det handler om å lære hvert kort og å kunne trekke et og viser mangelfull forståelse for faget. Endret 9. februar 2022 av Lawyam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå