AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #21 Skrevet 1. februar 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Er denne tatt bort nå? Finner ikke med å søke. Anonymkode: f02f5...8f4 Du finner den på youtube Anonymkode: 0e1c1...cf5 1
Gjest Villfisker Skrevet 1. februar 2022 #22 Skrevet 1. februar 2022 Si at du ikke ønsker å snakke om temaet, og be henne respektere det.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #23 Skrevet 1. februar 2022 Har en kollega som spammer flere ganger i uka om Tupperware. Anonymkode: 4811c...7fb
Gjest O.G. Skrevet 1. februar 2022 #24 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har ei venninne som er veldig opptatt av dette med herbalife. Det er jo bra for henne at hun har klart å bygge seg opp. Men har ei venninne under henne og som maser om at jeg bør melde meg inn og at det vil være bra osv osv. Har allerede sagt på en hyggelig måte at jeg ikke er interessert 🙂 men prøver seg likevel. Synes det er kjedelig hele opplegget.. Føler at denne venninnen egentlig kun tar kontakt angående dette. Det er bare noe ved magefølelsen jeg får inn. Andre med liknende erfaring? Hva hadde dere gjort om dere følte at det kun var kontakt pga dette? Vi kommer liksom alltid innom temaet, selv om vi møtes for en kaffe. Anonymkode: ebffa...f97 Samme skjedde en venninne av meg og jeg måtte kutte vennskapet.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #25 Skrevet 1. februar 2022 Jeg er lei meg etter at det jeg trodde var en god venninne, har begynt med sånn MLM greie og det er omtrent det eneste jeg hører fra henne om, høyt kjøpepress og dyrt er det og. Jeg jobber ikke og går på NAV, våkn opp a foe faen... Anonymkode: 05a8e...c2d 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #26 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har ei venninne som er veldig opptatt av dette med herbalife. Det er jo bra for henne at hun har klart å bygge seg opp. Men har ei venninne under henne og som maser om at jeg bør melde meg inn og at det vil være bra osv osv. Har allerede sagt på en hyggelig måte at jeg ikke er interessert 🙂 men prøver seg likevel. Synes det er kjedelig hele opplegget.. Føler at denne venninnen egentlig kun tar kontakt angående dette. Det er bare noe ved magefølelsen jeg får inn. Andre med liknende erfaring? Hva hadde dere gjort om dere følte at det kun var kontakt pga dette? Vi kommer liksom alltid innom temaet, selv om vi møtes for en kaffe. Anonymkode: ebffa...f97 Hun vil jo ha penger da. Kjente en fyr som var arbeidsledig og ikke ville ha vanlig jobb som alle andre. Han gikk på nav for å få lønn gjennom en forretning slik at han kunne sitte å tusle med sitt eget prosjekt. Så kontaktet han meg ( en eks date ) for å låne penger, flere ganger i mnd. Han ville ha penger. som din venninne. hun bruker deg. Anonymkode: cb714...10d 1
17.11 Skrevet 1. februar 2022 #27 Skrevet 1. februar 2022 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Er denne tatt bort nå? Finner ikke med å søke. Anonymkode: f02f5...8f4 Åh, det vet jeg ikke, er flere måneder siden jeg så den. Synd om den ikke er tilgjengelig, for den var veldig interessant! Edit: ser den ligger på YouTube ja, det er bra Endret 1. februar 2022 av 17.11 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #28 Skrevet 2. februar 2022 Jeg har møtt mange som har prøvd seg på MLM (Herballife, Forever Living, It Works, Tupperware, NuSkin), men jeg kjenner ingen som har drevet med det i mer enn 2 år. Jeg blir oppriktig provosert når folk som ikke har sagt et pip til meg, ikke likt noe du har lagt ut på SoMe (men dette starter de med rett før de tar kontakt med deg selvfølgelig) plutselig er bestevenn med deg i innboksen din. Og når man sier nei takk, så pusher de enda mer og når jeg sier jeg er en skeptiker så er det "perfekt" fordi de trenger slike som meg. Er til å spy av. Anonymkode: 1ddd1...1ec 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #29 Skrevet 1. juni 2022 Synes Herbalife er bra jeg Blir mange fine turer i løpet av året! Anonymkode: 29f81...e81
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2022 #30 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Synes Herbalife er bra jeg Blir mange fine turer i løpet av året! Anonymkode: 29f81...e81 Er vel mye hallelujastemning også Anonymkode: 1e26e...b1e
every woman Skrevet 2. juni 2022 #31 Skrevet 2. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Synes Herbalife er bra jeg Blir mange fine turer i løpet av året! Anonymkode: 29f81...e81 Det dukker alltid opp en hunbot eller to i slike tråder. Der kom det en hit også. ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå