Gå til innhold

.

Valerieko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Valerieko skrev (9 minutter siden):

En i klassen min har testet positivt på to selvtester nå. Han sitter fortsatt i klasserommet og henger med folk. Han skal holde det hemmelig at han er smittet, og skal ikke ta pcr test fordi han skal reise til en annen by i helga. Jeg synes det er helt idiotisk og selvopptatt, men jeg kan ikke si noe. tenk på de som har syke foreldre hjemme som kan bli alvorlig syke.

Jeg hadde sagt ifra. Det er egoistisk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på jobben forfalsket sin test, og sa at han var positiv for å få noen dager "fri"..

Det viruset her altså...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valerieko skrev (28 minutter siden):

En i klassen min har testet positivt på to selvtester nå. Han sitter fortsatt i klasserommet og henger med folk. Han skal holde det hemmelig at han er smittet, og skal ikke ta pcr test fordi han skal reise til en annen by i helga. Jeg synes det er helt idiotisk og selvopptatt, men jeg kan ikke si noe. tenk på de som har syke foreldre hjemme som kan bli alvorlig syke.

Hvis du ikke sier dette videre til noen, så er du like idiotisk. 

Endret av Blomsterkaret
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valerieko skrev (40 minutter siden):

Jeg tenker du bør si ifra.  Som du selv sier: tenk på de som har syke foreldre hjemme.  Tenk også da på hvor vondt du vil ha det om du har visst om det men ikke sagt noe ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...