AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Hei! Er det noen her som har uføretrygd hvor barna har fylt 18 år? Da mister vi jo barnetillegget. Skatter dere mindre av uføretrygden? Jeg lurer veldig på hvordan det blir økonomisk når jeg mister dette tillegget pluss barnetrygden for 2 barn.... Anonymkode: 8748c...387
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei! Er det noen her som har uføretrygd hvor barna har fylt 18 år? Da mister vi jo barnetillegget. Skatter dere mindre av uføretrygden? Jeg lurer veldig på hvordan det blir økonomisk når jeg mister dette tillegget pluss barnetrygden for 2 barn.... Anonymkode: 8748c...387 Nei. Anonymkode: dbafb...275 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Anonymkode: dbafb...275 Hva svarer du nei på? Om du har det, om du skatter av det eller noe annet? Anonymkode: 4766e...c19 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Er det noen her som har uføretrygd hvor barna har fylt 18 år? Da mister vi jo barnetillegget. Skatter dere mindre av uføretrygden? Jeg lurer veldig på hvordan det blir økonomisk når jeg mister dette tillegget pluss barnetrygden for 2 barn.... Anonymkode: 8748c...387 Regner med at barnetillegget og barnetrygden er skattefrie? Hvis ikke vil du vel skatte mindre. Men er de skattefrie blir det jo det samme. Barnetrygden er vel skattefri mener jeg å huske iallfall. Anonymkode: 17fbc...e0b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Regner med at barnetillegget og barnetrygden er skattefrie? Hvis ikke vil du vel skatte mindre. Men er de skattefrie blir det jo det samme. Barnetrygden er vel skattefri mener jeg å huske iallfall. Anonymkode: 17fbc...e0b Barnetrygden er skattefri, det er ikke barnetillegget. Ts, blir inntekten lavere blir jo skatten lavere. Prøv skattekalkulatoren til skatteetaten så kan du se hva du får utbetalt (ca) med og uten tillegget. Anonymkode: 0ef24...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå