Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 

Fikk positiv clearblue digital test sist onsdag, 13 dpo og da viste den 1-2 uker. Idag 19 dpo viser den det samme. Tok litt strimmeltester sist uke og så litt stigning.Har en dårlig magefølelse. Lite symptomer utenom veldig oppblåst på kveldene og mye murringer. Kan dette gå godt? 

Endret av Stiger
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke ha tenkt altfor mye på det. Min erfaring er at det enkelte ganger er så liten margin, før testen hadde tippet over til neste uker. Jeg har vært test gal. Opplevde feks 1-2 på formiddagen, og brått 2-3 med utvannet urin på kvelden. Fikk 2-3 på testen, selvom den burde visst 3+. Hadde målt hcg hos legen samme dagen, og verdiene var laaangt over for når den burde ha vist 3+. Jeg ville ha tatt en test om noen få dager igjen. Er et ganske vanlig problem virker det som, hvis man leser om andre sine erfaringer.

Jeg hadde MA for et par år siden, og da steg clear blue testene sakte, så har opplevd at dårlig stigning resulterte i det å. Men nå i siste graviditeten hadde jeg å liten stigning, med hcg langt under normalen, og alt gikk bra. Hcg er veldig individuelt, du kan evt måle stigning hos legen, så ser man om det stiger tilfredsstillende. 

Mye mensmurringer er ganske så vanlig. Jeg hadde veldig mye fram til uke 11. Føltes ut som mensen var rett tungt hjørnet hele tiden.

Anonymkode: c0c50...04c

Skrevet

Forstår ikke poenget med å ta flere tester når du først har fått en positiv test? Jeg testet positivt 12 DPO, nå er jeg uke 6+2, og har ikke tatt en eneste test siden den jeg tok 12 DPO.

Du kaster bare bort penger på unødvendige tester nå.

Anonymkode: 57881...b37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...