AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #21 Skrevet 2. februar 2022 jeg har bestemt meg for å unngå å spise ferdig industri-ferdig-stekte kjøtt. Samt jeg ønsker at middagstallerken skal inneholde 50 prosent salat. Anonymkode: ae183...c25
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #22 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 6.43): Det er ikke noe du kan spise for å brenne fett. Det handler om hva du ikke spiser, altså kaloriinntaket enkelt og greit Anonymkode: 5ec23...760 Feil! «Jo mindre fett i maten, desto bedre, tenker mange. Men tro det eller ei, fett er bra for deg - og det kan faktisk sette turbofart på forbrenningen. Der karbohydrater skrur av fettforbrenningen i kroppen, skrur fett på forbrenningen.» Anonymkode: 68a00...fc4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #23 Skrevet 2. februar 2022 Natta1980 skrev (6 timer siden): Magen er som en ballong, den utvider seg og trekker seg sammen igjen. Skal du venne magen til å spise kjempemåltider, vil du ikke få inn magen, og du vil bli mer sulten. Klart man kan velge kun det sunneste å spise. Men slankekurer kræsjer ofte pga regler man har i hodet om at man ikke kan spise hverken det eller det. Det er jo individuelt hvordan man foretrekker å gjøre det. Og jeg foretrekker å tillatte meg å spise det jeg har lyst på til middag, men har begynt å halvere porsjonen min. Og dette med å kjenner sultfølelse, jeg husker en sånn ekspert på et eller annet på tv sa at det er da kroppen begynner å brenne sitt eget fett. Det makes sense på en eller annen måte. Men husk at magen krymper når du spiser mindre måltider, og derfor blir man ikke like sulten. Jeg MÅ ha det ene store måltidet pr dag, ellers ryker jeg på en smell øyeblikkelig. Så lenge jeg teller kalorier og trener, går jeg ned i vekt selv om jeg får ett måltid pr dag som jeg spiser meg stappa på. Anonymkode: 67c10...48a
jabx Skrevet 2. februar 2022 #24 Skrevet 2. februar 2022 AnomynBruker skrev (På 1.2.2022 den 9.18): Laks tar litt magefett. Nei, det gjør ikke det. Det går ikke an å punktforbrenne fett.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #25 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 6.01): Jeg ønsker å se raskere resultater ved å se magefettet blir borte. Jeg vil først si jeg følger kalorier hva jeg spiser hverdag, og jeg må være under for å gå ned i vekt. Men nå lurer jeg hvilke produkter, grønnsaker, frukt matoppskrifter, annet som vil bidra til å brenne fettet i magen. Anonymkode: ae183...c25 Jeg regner med du vet at man ikke kan kontrollere hvor på kroppen fettet fjernes, med mindre man tar fettsuging. Anonymkode: d3158...7c1
jabx Skrevet 2. februar 2022 #26 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Der karbohydrater skrur av fettforbrenningen i kroppen, skrur fett på forbrenningen. Dummeste jeg har hørt. Du må slutte å spre slike løgner.
Gjest Knutern201 Skrevet 2. februar 2022 #27 Skrevet 2. februar 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: jeg har bestemt meg for å unngå å spise ferdig industri-ferdig-stekte kjøtt. Samt jeg ønsker at middagstallerken skal inneholde 50 prosent salat. Anonymkode: ae183...c25 Kaloriunderskudd er den eneste måten å gå ned i vekt på. Begynn å tell de. Husk, diett er ikke svaret, det må til en livsstilsendring.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #28 Skrevet 2. februar 2022 får inntrykk her er veldig liten kompetanse i følge besvarelsene, og veldig mye spydige kommentarer. Men noen gode svar finnes i blant besvarelsene. Anonymkode: ae183...c25
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #29 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 6.36): Man ikke punktslanke seg, det er umulig. De fleste mennesker har noe magefett da det beskytter innvollene og ser ut som et slags "fett-forkle". Det er ingenting du kan spise for å spesifikt forbrenne magefett. Men du kan slanke deg generelt. Det er som regel fettet rundt midjen som er det siste som forsvinner ved slanking. Kroppen ønsker å spare det til dårligere tider. Anonymkode: baab6...485 Fettforkle er noe som sterkt overvektige mennesker har Anonymkode: 4c354...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå