AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1 Skrevet 1. februar 2022 Jeg ønsker å se raskere resultater ved å se magefettet blir borte. Jeg vil først si jeg følger kalorier hva jeg spiser hverdag, og jeg må være under for å gå ned i vekt. Men nå lurer jeg hvilke produkter, grønnsaker, frukt matoppskrifter, annet som vil bidra til å brenne fettet i magen. Anonymkode: ae183...c25
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Man ikke punktslanke seg, det er umulig. De fleste mennesker har noe magefett da det beskytter innvollene og ser ut som et slags "fett-forkle". Det er ingenting du kan spise for å spesifikt forbrenne magefett. Men du kan slanke deg generelt. Det er som regel fettet rundt midjen som er det siste som forsvinner ved slanking. Kroppen ønsker å spare det til dårligere tider. Anonymkode: baab6...485 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Det er ikke noe du kan spise for å brenne fett. Det handler om hva du ikke spiser, altså kaloriinntaket enkelt og greit Anonymkode: 5ec23...760 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Tror det er veldig genetisk hvor man går ned først. Jeg blir raskt slank på magen, men bena er det siste som går. Og jeg ønsker meg slanke ben.. Men går man nok ned, så blir man slank overalt, så vi får bare fortsette😅 Anonymkode: 406e0...42c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 hva om jeg sier at det er nettopp noen produkter som bidrar at magefettet vil brenne raskere? Anonymkode: ae183...c25
Adrenalina1 Skrevet 1. februar 2022 #6 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hva om jeg sier at det er nettopp noen produkter som bidrar at magefettet vil brenne raskere? Anonymkode: ae183...c25 Tull. Det finnes ikke. Man kan ikke slanke en kroppsdel av gangen. Det finnes ikke en forbrenning for magen og en annen forbrenning for feks rumpa. 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #7 Skrevet 1. februar 2022 Det står et par artikler på nett basert på uttalelser fra forskere om at det magefettet er det som forsvinner først. Det gjelder spesielt for de som har en del ekstra. Det virker ikke som om du er så veldig stor, men jeg ville i alle fall spist godt med proteiner og sunt fett. Jeg har en del ekstra og det er uten tvil stor forskjell på magen nå når jeg har gått ned 7 kg. Mest mulig ren mat demper jo betennelser i kroppen. Så nøtter, fisk, grønnsaker, sunne oljer++ er jo gull uansett Anonymkode: 64616...260 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #8 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tror det er veldig genetisk hvor man går ned først. Jeg blir raskt slank på magen, men bena er det siste som går. Og jeg ønsker meg slanke ben.. Men går man nok ned, så blir man slank overalt, så vi får bare fortsette😅 Anonymkode: 406e0...42c Jeg har det også slik! Det meste av fettet ligger på rumpe og lår, så overkroppen er det første som blir tydelig mindre. Hele mitt liv har jeg ønsket meg slankere ben, men kjenner flere kvinner som ønsker seg min mage. Man ønsker seg det man ikke har! Anonymkode: 2048a...bf1 1
Forundret.. Skrevet 1. februar 2022 #9 Skrevet 1. februar 2022 Kokosfettet skal visst være bra men det inneholder jo mange kalorier.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #10 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): hva om jeg sier at det er nettopp noen produkter som bidrar at magefettet vil brenne raskere? Anonymkode: ae183...c25 Omega 3 fra fet fisk https://www.nettavisen.no/mat/denne-maten-svir-av-magefettet/s/12-95-3600263 Anonymkode: 2a6af...8b1
jabx Skrevet 1. februar 2022 #11 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): hva om jeg sier at det er nettopp noen produkter som bidrar at magefettet vil brenne raskere? Anonymkode: ae183...c25 Da prater du tull. 3
jabx Skrevet 1. februar 2022 #12 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Mest mulig ren mat demper jo betennelser i kroppen. Det er bare tull. 4
jabx Skrevet 1. februar 2022 #13 Skrevet 1. februar 2022 Forundret.. skrev (13 minutter siden): Kokosfettet skal visst være bra men det inneholder jo mange kalorier. Bra mot hva? Kokosfett er fett. Hvis man skal miste fett er det ikke akkurat så lurt å fråtse i fett. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #14 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): hva om jeg sier at det er nettopp noen produkter som bidrar at magefettet vil brenne raskere? Anonymkode: ae183...c25 Prøver du å reklamere for noe? Ingen produkter brenner magefett raskere, så det er bare lureri. Anonymkode: 94aae...f46 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #16 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): hva om jeg sier at det er nettopp noen produkter som bidrar at magefettet vil brenne raskere? Anonymkode: ae183...c25 Da har du blitt lurt om du tror det finnes. Anonymkode: db6fa...0e4
Forundret.. Skrevet 1. februar 2022 #17 Skrevet 1. februar 2022 jabx skrev (4 timer siden): Bra mot hva? Kokosfett er fett. Hvis man skal miste fett er det ikke akkurat så lurt å fråtse i fett. Det sies at det bidrar til at magefettet forsvinner. Hvorfor aner jeg ikke. Hovedpoenget er vel uansett å holde seg på kaloriunderskudd. Derfor påpekte jeg det at kokosfettet inneholder mye kalorier.
Natta1980 Skrevet 2. februar 2022 #18 Skrevet 2. februar 2022 Å spise veldig små måltider og å kjenne litt på sultfølelsen før du spiser vil nok få magen mindre. f.eks spise en brødskive med agurk og tomat, that's it. Og liten middagsporsjon. Altså jeg snakker f.eks to kjøttkaker og en potet, eller en kjøttkake og to poteter skal du spise pizza når du er skikkelig sulten, hold deg til en, max to biter. og suppe.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #19 Skrevet 2. februar 2022 Natta1980 skrev (2 minutter siden): Å spise veldig små måltider og å kjenne litt på sultfølelsen før du spiser vil nok få magen mindre. f.eks spise en brødskive med agurk og tomat, that's it. Og liten middagsporsjon. Altså jeg snakker f.eks to kjøttkaker og en potet, eller en kjøttkake og to poteter skal du spise pizza når du er skikkelig sulten, hold deg til en, max to biter. og suppe. Man må spise selv om man slanker seg. Kjøttkaker, poteter og brødskive er matvarer man kan bytte ut med andre ting, så kan man spise mer og slippe å kjenne på sultfølelsen. Spiser man feks hvit fisk, kan man lesse på en svær porsjon til middag. 250 gram fisk, grillede brokkoli, blomkål, lage ertepure og en god tomatsaus. Da kan man spise et kjempemåltid og ligge på under 300 kcal på et middagsmåltid. Starte dagen med Svarthavre, frukt og litt nøtter, så holder man seg mett i lang tid. Til lunsj kan man spise litt salat og to egg. Så ligger man på et lavt kaloriinntak samtidig som man får i seg masse proteiner og næringsrik mat. Anonymkode: 67c10...48a
Natta1980 Skrevet 2. februar 2022 #20 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man må spise selv om man slanker seg. Kjøttkaker, poteter og brødskive er matvarer man kan bytte ut med andre ting, så kan man spise mer og slippe å kjenne på sultfølelsen. Spiser man feks hvit fisk, kan man lesse på en svær porsjon til middag. 250 gram fisk, grillede brokkoli, blomkål, lage ertepure og en god tomatsaus. Da kan man spise et kjempemåltid og ligge på under 300 kcal på et middagsmåltid. Starte dagen med Svarthavre, frukt og litt nøtter, så holder man seg mett i lang tid. Til lunsj kan man spise litt salat og to egg. Så ligger man på et lavt kaloriinntak samtidig som man får i seg masse proteiner og næringsrik mat. Anonymkode: 67c10...48a Magen er som en ballong, den utvider seg og trekker seg sammen igjen. Skal du venne magen til å spise kjempemåltider, vil du ikke få inn magen, og du vil bli mer sulten. Klart man kan velge kun det sunneste å spise. Men slankekurer kræsjer ofte pga regler man har i hodet om at man ikke kan spise hverken det eller det. Det er jo individuelt hvordan man foretrekker å gjøre det. Og jeg foretrekker å tillatte meg å spise det jeg har lyst på til middag, men har begynt å halvere porsjonen min. Og dette med å kjenner sultfølelse, jeg husker en sånn ekspert på et eller annet på tv sa at det er da kroppen begynner å brenne sitt eget fett. Det makes sense på en eller annen måte. Men husk at magen krymper når du spiser mindre måltider, og derfor blir man ikke like sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå