Gå til innhold

Den onde greven på Netflix - alt for skummel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og jenta mi på 9 år har begynt å se en serie på Netflix som heter Den onde greven også kalt a series of unfortunate på engelsk. Vi har nettopp begynt å se på serien og i andre episoden idag kom vi over en slange scene som gjorde snuppa livredd, kjente selv at hjertet dunka litt ekstra fort. Hun skrek, hylgråt lenge etterpå og jeg måtte virkelig roe henne ned. Denne serien er merket med 7+ og går under «barne-tv» på Netflix.

Er det andre som har sett eller ser på og som reagerer på at den er litt skummel? Hun ble så redd at hun ville ikke se mer, og jeg er redd for at det plutselig kan dukke opp slike jump scares ut av intet.

Anonymkode: a4697...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei den kan dere fint se sammen😊 Vi så filmen før serien kom. Men nå ser vi serien også🙂

Endret av Urwa
  • Liker 3
Skrevet

Jeg så den sammen med barna mine for noen år siden (de er 7 og 9 nå). Den var kanskje litt mørk, men vi likte den! Kul og litt annerledes, og grev Olaf er fantastisk ond.

Anonymkode: 19278...d7f

• Liker 2
Skrevet

Barn er forskjellige. Jenta min så den serien når hun var 8, uten problemer. Gutten min er mye mer sårbar så han kommer nok til å få se slike ting først når han er større. 

Anonymkode: f338c...57b

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste de første bøkene da jeg var på hennes alder, og serien er passende for aldersgruppen. Den gamle filmen er også bra om dere vil se den i stedet. Dere får snakke om de tingene som er litt skumle og så må du bare høre med datteren din om hun vil fortsette å se den. 

Anonymkode: 55ba9...34e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...