Gå til innhold

Hvor får man pult? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på dater’n med en fyr og han klager støtt og stadig på at han får ikke pult. Så jeg tenker overraske ham til bursdagen med en splitterny pult som virkelig viser hvor høyt jeg elsker ham.

Jeg trenger tips og erfaring her, for det er så mye på markedet at det er vanskelig å velge. 

Anonymkode: 06027...784

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skeidar.

Anonymkode: ef49e...295

• Liker 2
Skrevet

Tror Ikea har noen.

Anonymkode: 74b85...a20

Skrevet

Det minner meg om vitsen om en gutt som ødela pulten sin på skolen, læreren sendte han til butikken for å kjøpe en ny. Den stakkars gutten stammet, så han spurte betjeningen, som tilfeldigvis var en mann og en dame, om de hadde ppppult, nei, det hadde de ikke! Men så sier gutten "men dere har jo ppppult i vinduet!"🤣

Det er over tyve år siden jeg lærte den, så det er godt mulig jeg har glemt noen deler av den!

Anonymkode: e3bf0...6af

• Liker 4
Skrevet

Takk for tips. Jeg ønsker virkelig å gjøre bursdagen hans minneverdig. ❤️ 

Skrevet

De fleste HR-avdelinger foretrekker at de ansatte har skrivebord på kontoret, fremfor å pule på møterommet... 

• Liker 1
Skrevet

Vil anbefale en sånn som går opp og ned. En ståpult. Da blir han nok ekstra glad!

Skrevet
nomore82 skrev (54 minutter siden):

Vil anbefale en sånn som går opp og ned. En ståpult. Da blir han nok ekstra glad!

Jeg fikk ståpult for ikke så lenge siden, det fikk meg i mye bedre humør med en gang! 

Skrevet
nomore82 skrev (15 timer siden):

Myrmica skrev (14 timer siden):

Jeg fikk ståpult for ikke så lenge siden, det fikk meg i mye bedre humør med en gang! 

Tusen takk for tips. Han ville nok satt stor pris på å få ståpult; det tror jeg aldri han har forsøkt før. 
Hva tror dere om denne?

https://www.ajprodukter.no/kontor-og-konferanse/bord/stapult/stapult-med-to-skuffer-og-en-dor-29120-29240

Skrevet
nomore82 skrev (6 minutter siden):

Han kan jo ikke bli skuffet når den har to!

Nei, ikke sant? 😊

Når det kommer til å få ståpult, er det helt klart best at det er to. Én blir i minste laget, og tre er etter min mening for mange.

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet

Jeg sitter med en følelse at moderatorteamet har tatt en del ekstra runder på modereringen i denne tråden..... 😆

• Liker 1
Skrevet

Dette var gøy. 

Anonymkode: 4712f...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...