Gjest Acer Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 (endret) Tidligere var folk flest ikkje så mobile som idag, og kommunikasjonslinjene var ikkj som idag mobil, og data etc. Mange fant ofte sin partner igjennom eit gammelt vennskap fra skolemiljøet etc. Noen fant sin utvalgte partner igjennom en annonse i bladet " Romantikk ", og div, andre blader som distribuerte annonser. Nå var ikkje uvanleg å reise spørsmålet overfor foreldra der de måtte gjøre greie for hvordan de fant hverandre, og under hvilke omstendigheter som førte dem saman til forelskelsen. Var det han eller hun tok "det første stikket" til den første flørten som endte med at de giftet seg, og det omsider blei eit par. Hvor møtte du din utvalgte partner ? Hvem av dere tok det først iniativet ? Var han / hun ein bekjent fra før / vennekrets ? Hvordan opplevde du ditt første treffet ? Hvem av dere tok det første iniativet ? Endret 1. februar 2022 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Vi har kjent hverandre siden barneskolen og ble veldig gode venner på vgs. Når vi var 17-18 begynte vi å småkline litt på fest og ikke lenge etter ble vi offisielt kjærester. Vi flørtet begge med hverandre men det var han som tok initiativ til å ta "flere steg", som jeg satte pris på siden jeg var veldig sjenert på den tida. Vår første "date" var egentlig en filmkveld med venner, men alle andre enn han var opptatt så da endte vi jo opp i sengs, resten er historie. Vi er 22 år nå. Anonymkode: 1c886...3b5
Maestro Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Vi møttes på Tinder 😂 Data i et halvt års tid, før det bare ble slik. 2 år nå
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Skybe skrev (1 time siden): Tidligere var folk flest ikkje så mobile som idag, og kommunikasjonslinjene var ikkj som idag mobil, og data etc. Mange fant ofte sin partner igjennom eit gammelt vennskap fra skolemiljøet etc. Noen fant sin utvalgte partner igjennom en annonse i bladet " Romantikk ", og div, andre blader som distribuerte annonser. Nå var ikkje uvanleg å reise spørsmålet overfor foreldra der de måtte gjøre greie for hvordan de fant hverandre, og under hvilke omstendigheter som førte dem saman til forelskelsen. Var det han eller hun tok "det første stikket" til den første flørten som endte med at de giftet seg, og det omsider blei eit par. Hvor møtte du din utvalgte partner ? Hvem av dere tok det først iniativet ? Var han / hun ein bekjent fra før / vennekrets ? Hvordan opplevde du ditt første treffet ? Vi møttes i nabo kommunen. Vi hadde felles kjente. Vi brukte å råne(!!) og sto oppstilt med hver vår bil, ved siden av hverandre, for å snakke med våre felles venner/bekjente. En kveld møttes vi på fylla, og snakka sammen skikkelig for første gang. Så hadde vi noen bilfester, noen helger på rad, hvor vi klina mye😂 På søndagen etter en bilfest, så spurte jeg om vi skulle bli sammen. Og det ville han. Han hadde hatt et godt øye til meg en god stund ❤️ Vi er gift, har snart 5 barn sammen. Eier hus, hytte, biler, båt osv osv sammen. Vært sammen i 25 år, gift i 15 år. Anonymkode: 9c965...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 Vi møttes via Fetlife. Han skrev til meg, jeg likte ham umiddelbart. Vi møttes ettervert. Jeg følte jeg kjente ham ut fra profilen, praten gikk lett. Vi hadde sånn sex som vi hadde snakket om på forhånd. Så lagde han middag til oss, og vi sto og holdt rundt hverandre som kjærester. Siden har det vært oss to. I 3 år så langt. Anonymkode: 5e59c...246 1
Gjest Acer Skrevet 1. februar 2022 #6 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi har kjent hverandre siden barneskolen og ble veldig gode venner på vgs. Når vi var 17-18 begynte vi å småkline litt på fest og ikke lenge etter ble vi offisielt kjærester. Vi flørtet begge med hverandre men det var han som tok initiativ til å ta "flere steg", som jeg satte pris på siden jeg var veldig sjenert på den tida. Vår første "date" var egentlig en filmkveld med venner, men alle andre enn han var opptatt så da endte vi jo opp i sengs, resten er historie. Vi er 22 år nå. Anonymkode: 1c886...3b5 Det var han som tok iniativet, og det har ingen av dere angret på. Nå er dere blitt 22 år, og har dermed forløbi ikkje sålang fartstid. Ønsker dere lykke til !
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #7 Skrevet 1. februar 2022 Vi var 18 år og bestevenner. Og så begynte vi å sitte litt nær hverandre når vi så film sammen ned andre. Litt hender som sakte nærmet seg den andres hender i mørket osv. Ikke inntil, men nærme. Og en gang ble det til at vi så film aleine, og etter et par timer med nerver, og så gradvis tilnærming at vi kunne trekke oss "med æren i behold" om den andre bare tilfeldigvis satt inntil, så kysset vi. Og da var det oss. Det er nå 20 år siden. Og jeg kan fremdeles huske intenst godt hvor ufattelig skummelt det var. For tenk om jeg misforsto, og ødela vennskapet? Og han tenkte det samme. (Og i ettertid er jeg så glad for at vi var edru denne perioden, og at vi ikke klinte første gang i fylla) Anonymkode: a0162...4c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå