Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som skal kjøre frossen februar? :) de som har hørt pengesnakk, vet hva det er. Men i bunn og grunn ikke bruke penger annet enn på mat.

Hadde vært moro med en tråd der vi kan diskutere! Orket ikke å kjøpe opplegget, men skal gjennomføre 👍🏼 

Anonymkode: bb873...d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ytterst få som kan la være å betale regninger og kun bruke penger på mat i en måned. 

Anonymkode: c8361...4a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ytterst få som kan la være å betale regninger og kun bruke penger på mat i en måned. 

Regninger må man jo selvfølgelig betale 😅

Skrevet

Er det et annet navn for shoppe-stop? Har ikke hørt pengesnakk om frossen februar...

Skrevet

Det er jo bare 28 dager, så jeg kan være med og forsøke iallfall. Men i tillegg til de vanlige utgiftene som mat og regninger må jeg ha litt bensin i tillegg.

Jeg skal forresten på IKEA på onsdag, der skal jeg kjøpe noen få ting, det har vært planlagt en ukes tid, så det tar jeg et unntak på da.

Anonymkode: 88180...090

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg har problemer med å shoppe, så prøver å kjøpe.
Mange ting jeg trenger, men jeg gidder ikke shoppe. Så kjedelig.
Sitter igjen med 40 000 i måneden etter alle regninger er betalt, så har rom for det. Tips til noen nettsider der de selger kjoler?

Anonymkode: 3445c...ccc

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg har problemer med å shoppe, så prøver å kjøpe.
Mange ting jeg trenger, men jeg gidder ikke shoppe. Så kjedelig.
Sitter igjen med 40 000 i måneden etter alle regninger er betalt, så har rom for det. Tips til noen nettsider der de selger kjoler?

Kan jo alltids sende meg penger :P

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kan jo alltids sende meg penger :P

Ja, om du sender meg noe shoppe karma tilbake😊

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, om du sender meg noe shoppe karma tilbake😊

Karma er vel usynlig, så greit det :lur:

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noen som skal kjøre frossen februar? :) de som har hørt pengesnakk, vet hva det er. Men i bunn og grunn ikke bruke penger annet enn på mat.

Hadde vært moro med en tråd der vi kan diskutere! Orket ikke å kjøpe opplegget, men skal gjennomføre 👍🏼 

Jeg er med. Hadde det i januar også 🙂 må kjøpe en gave da, den har jeg planlagt. Målet er å komme i mål med matbudsjettet mitt. 

Anonymkode: a8463...cba

Skrevet

Ja, jeg er med, brukte alt for mye penger i januar, så nå har vi alt vi trenger og mer til. Bruker ynab appen, og får ganske god kontroll med den, kan anbefales for de som vil føre budsjett og regnskap over egen økonomi👍

Anonymkode: 60774...227

Skrevet

Hvorfor skal jeg lure meg selv til å tro at jeg har shoppestopp i en måned og gi meg masse unntak fra den shoppestoppen slik jeg ser at enkelte i denne tråden planlegger å gjøre/gjør? Stopp er stopp. 

Anonymkode: b3c9c...aab

• Liker 1
Skrevet

Har egentlig shoppestopp hver måned, om det betyr å kun kjøpe nødvendigheter? Drar på butikken (eller på nett) med en liste, og følger den. Unntaket er vel en og annen storbytur. Men generelt, i Norge, kjøper jeg bare ting som er planlagt. 

Anonymkode: 2b64e...52b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 6.31):

Jeg er med. Hadde det i januar også 🙂 må kjøpe en gave da, den har jeg planlagt. Målet er å komme i mål med matbudsjettet mitt. 

Anonymkode: a8463...cba

Så bra! Har brukt altfor mye penger på kaffe og lunsjer i januar, men ellers ikke shoppet annet enn en ovn.

Har et unntak, og det er utebukser til ungen. De må vi jo ha nå når det er vinter 😛 men skal sjekke på bruktbutikker og kjøp og salg-sider først.

AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 6.35):

Ja, jeg er med, brukte alt for mye penger i januar, så nå har vi alt vi trenger og mer til. Bruker ynab appen, og får ganske god kontroll med den, kan anbefales for de som vil føre budsjett og regnskap over egen økonomi👍

Anonymkode: 60774...227

Takk for tips. Skal sjekke ut appen. Men ja, ble mye kafé i januar, så nå må det strammes inn😅

AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 6.56):

Hvorfor skal jeg lure meg selv til å tro at jeg har shoppestopp i en måned og gi meg masse unntak fra den shoppestoppen slik jeg ser at enkelte i denne tråden planlegger å gjøre/gjør? Stopp er stopp. 

Anonymkode: b3c9c...aab

Hvis du føler at du lurer deg selv, så er det vel ikke noe for deg. :) u do u.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...