Gå til innhold

Kvinner med tatoveringer

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.2.2022 den 13.47):

Joda, hun var fin hun. En tøff gangsterdame, sjørøver eller eksosrype.

Jeg synes ikke tatoveringene og stilen skriker "høy klasse", Det er sikkert ikke poenget heller.

Anonymkode: 4f66f...fae

hvorfor skal noen dømme andre, bare på bakgrunn av sånne tatoveringer? 

en person med flere tatoveringer kan eie sin egen bedrift, og være millionær, for alt d u veit. 

Anonymkode: d65b2...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatoveringer er som oftest stygge. Men jeg liker de som vises bare litt utenfor bikinitrusa, får veldig lyst til å se hele. Skikkelig pirrrende. En liten tekst på hoftekammen kan også være fint.

Anonymkode: 2bf34...cdf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 12.50):

Selvsagt finnes det mange menn som ikke liker tatoveringer. Samboeren min liker det ikke, selv om jeg har tre

Anonymkode: ce427...236

Samme med min samboer. Han syns sikkert ikke strekkmerker er pent heller men det har jeg og.

Anonymkode: 27db6...8ac

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 23.46):

I en annen tråd her så synes så mange det er negativt ta kvinner har tatoveringer.

Så jeg lurer på synes menn virkelig det? 

Jeg syns tattos på damer er veldig sexy, helst sammen med silikonbryster og fillers i leppene

Anonymkode: 0f00a...ced

Det høres jo ut som du beskriver en ganske spesiell type, og jeg tenker det du nevner gjerne er bokser som når de tikkes av i det minste kan være indikatorer på en viss type kvinne mange ikke vil ønske å stifte familie med. 

En ting er det rent estetiske ved tatoveringer, at de sjelden ser så bra ut for andre eller over tid og i mange tilfeller får en til å se litt "skitten" ut, men jeg tror det er like viktig at det kan indikere noe om personens personlighet og adferd, og i forlengelsen av dette om vedkommende er egnet som partner eller ikke. Mange/store veldig synlige tatoveringer, sammen med operasjonene du nevner, tror jeg har ganske stor samvariasjon med bekreftelsesbehov, dårlig impulskontroll og en utsvevende livsførsel, og gjerne også med det en gjerne betegner som "lavkultur" med tilhørende lag i befolkningen. 

Ingen ting av dette betyr at en kan fastslå så mye om personligheten eller livsførselen til en person med tatoveringer, på samme måte som en ikke kan det kun ved å observere at en person frekventerer den lokale "NAV-pubben" på formiddager, men det er nok en god indikator, og assosiasjonene blir deretter. 

Endret av herzeleid
  • Liker 1
  • Nyttig 2
  • 2 år senere...
Skrevet

Å herregud, tror nå de færreste tatoverer seg for å være sexy for noen andre. De som tatoverer seg gjør det for sin egen del. La nå folk få være folk og gjøre som de vil ... uavhengige om du synes de er sexy eller tiltrekkende. Finnes tross alt langt mer her i livet enn å være tiltrekkende for menn. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 13.37):

Jeg synes i hvert fall det er negativt. Synes ikke det er pent på menn heller da. Men ingen dealbreaker så lenge tatoveringene ikke er på hender, i ansiktet eller på halsen. Men det går litt mot hele stilen jeg liker, som er sporty og naturlig. Er ikke så mye sporty og naturlig med tatoveringer. 

Liker da selvsagt ikke silikon eller fillers heller. Fillers er dealbreaker. Liker heller ikke mye sminke, foretrekker de som kun sminker seg litt til fest men ellers bruker lite eller ingenting til hverdags. 

Anonymkode: bf333...02a

Mange olympiske mestere har de olympiske ringene tatovert et sted på kroppen. Flere svømmere med verdensrekorder, som for eksempel Adam Peaty, har flere tatoveringer. Det samme gjelder flere kvinnelige verdensmestere. Men det er kanskje ikke sporty nok for dere å være olympisk mester i en krevende idrett?

Anonymkode: 63e75...514

• Nyttig 1
Skrevet
Jente19årr skrev (5 minutter siden):

Å herregud, tror nå de færreste tatoverer seg for å være sexy for noen andre. De som tatoverer seg gjør det for sin egen del. La nå folk få være folk og gjøre som de vil ... uavhengige om du synes de er sexy eller tiltrekkende. Finnes tross alt langt mer her i livet enn å være tiltrekkende for menn. 

Nettopp. Jeg har tatovert meg fordi jeg ville. Ikke for å være sexy for menn. Hva er det med enkelte menn som tror at alt kvinner gjør, fra det å ta utdanning til det å endre utseende, gjør de utelukkende for å være sexy for alle menn rundt seg? Vi har liksom et liv :D 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Mine tatoveringer er tatt for meg og min egen smak. Kunne ikke falt meg inn å vurdere hva andre synes er pent eller tiltrekkende. Jeg har full sleeve på begge armer, chestpiece og har starta på et bein. Jeg er 41. Tok min første tatovering da jeg var 22.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Jeg har tatovert meg fordi jeg ville. Ikke for å være sexy for menn. Hva er det med enkelte menn som tror at alt kvinner gjør, fra det å ta utdanning til det å endre utseende, gjør de utelukkende for å være sexy for alle menn rundt seg? Vi har liksom et liv :D 

Godt å høre vi er flere som er enig i dette. Tviler jo på at dette gjelder andre veien- at alt mannfolk gjør er for å være sexy for oss kvinner... hvorfor skal vi da bry oss noe mer om dette da😂

Skrevet
Jente19årr skrev (2 timer siden):

Godt å høre vi er flere som er enig i dette. Tviler jo på at dette gjelder andre veien- at alt mannfolk gjør er for å være sexy for oss kvinner... hvorfor skal vi da bry oss noe mer om dette da😂

Nettopp. Hadde de gjort det, så ville de ikke ha spradet rundt i joggis og med fett hår, mens de fjertet i vildens sky og hatt snus rennende fra leppa.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Nettopp. Hadde de gjort det, så ville de ikke ha spradet rundt i joggis og med fett hår, mens de fjertet i vildens sky og hatt snus rennende fra leppa.

Hahaha, akkurat!😂

Skrevet

Jeg tenker at andre gjør som de vil, men personlig har jeg ingen tatoveringer og ser helst at min partner heller ikke har det, da jeg synes hud uten tatoveringer er finest. (Men tar heller én stor og intrikat enn en haug med små.)

• Liker 2
Skrevet

GRUSOMT STYGT UANSETT OM DET ER MENN ELLER KVINNER !!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 23.46):

I en annen tråd her så synes så mange det er negativt ta kvinner har tatoveringer.

Så jeg lurer på synes menn virkelig det? 

Jeg syns tattos på damer er veldig sexy, helst sammen med silikonbryster og fillers i leppene

Anonymkode: 0f00a...ced

Er du dame selv?

Kjenner nemlig ingen menn som synes fillers i leppene er sexy. Og silikonbryster kan være et nødvendig onde etter brystkreft eller vektnedgang, men det er jo ikke førstevalget.

Tatoveringer er de fleste likegyldige til isolert sett, men sammen med leppefillers og silikon i puppene er det bare TACKY!

Anonymkode: 37eaa...378

• Nyttig 1
Skrevet
Kalikalinka skrev (1 time siden):

Jeg tenker at andre gjør som de vil, men personlig har jeg ingen tatoveringer og ser helst at min partner heller ikke har det, da jeg synes hud uten tatoveringer er finest. (Men tar heller én stor og intrikat enn en haug med små.)

'Fælt' å si det, men er faktisk enig. Likevel, hvis jeg skal finne meg ei uten én eneste tatovering da blir jeg single for life! 😉

*Har ingen selv*

Skrevet
DeLorean skrev (15 timer siden):

'Fælt' å si det, men er faktisk enig. Likevel, hvis jeg skal finne meg ei uten én eneste tatovering da blir jeg single for life! 😉

*Har ingen selv*

Ikke jeg heller vil og ha en kar uten for mange tatoveringer. Jeg syns det er stygt😂

Skrevet

Jeg syntes tatoveringer kan være veldig sexy. Særlig full sleeve på en veltrent arm. Liker også tatoveringer på halsen, det pirrer meg.

Anonymkode: 2954a...3ef

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tattiser på hender, hals etc er utrolig idiotisk. Men hadde aldri brukt penger på tattiser uansett. Hva er vitsen?

Anonymkode: 84539...48f

Skrevet (endret)

Butter (samboer) har tatoveringer og de synes jeg er fine jeg ^^, 

Synes også mange kvinner har fine tatoveringer. Selv har jeg ingen. Ikke fordi jeg ikke har lyst, men det ble bare ikke sånn.

Endret av Peanut
Skrevet

Så lenge det ikke er piggtråd, tribals eller dødninghoder, så er det ok 😛  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...