Gå til innhold

Kvinner med tatoveringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke tatoveringer som gjør en kropp stygg eller fin 😅

Anonymkode: 063d8...615

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

I en annen tråd her så synes så mange det er negativt ta kvinner har tatoveringer.

Så jeg lurer på synes menn virkelig det? 

Jeg syns tattos på damer er veldig sexy, helst sammen med silikonbryster og fillers i leppene

Anonymkode: 0f00a...ced

Æsj

Anonymkode: b064c...4db

Skrevet
Kipling skrev (16 timer siden):

Det kan være sexy på den samme måten som korte skjørt, "fuck-me-heels" nettingstrømper, silikonpupper og fillers kan være sexy, i det at det får henne til å se ut som et ludder. 

Du blir interessert, fordi du tolker det som et signal på at dette er lettvint og tilgjengelig fitte. 

Litt på samme måte som jeg blir interessert dersom en butikk som selger noe jeg har lyst på har et stort skilt utenfor hvor det står "SALG -50% PÅ ALLE VARER"

Jeg tror jeg har sett en eneste kvinne i mitt liv som faktisk så bedre ut av å ha tattovering, men det var en veldig eksepsjonell tatovering. Alle andre ser enten mer luddrete ut, og/eller (og dette gjelder de fleste) rett og slett bare styggere ut. 

Forklar meg gjerne hvordan min relativt diskrete ankeltatovering som for det meste bare er synlig i sommerhalvåret, gjør at jeg ser "ludrete" ut. For å gi deg et helhetsbilde, så er jeg litt under middels høy, har timeglassfigur, langt mellomblondt hår og en casual/klassisk klesstil med et og annet trendy innslag.  Ja, og så lurer jeg på hvorfor du synes det er greit å bruke seksualiserte skjellsord om  en person bare fordi vedkommende har en stil du ikke liker. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kommer jo veldig ann på tatoveringene.

Men sånn generelt sett synes jeg det kan være veldig sexy.

Anonymkode: ec6ed...33c

• Liker 1
Skrevet

HOT ja! 

A14A5D18-DCAB-45BB-A5E8-A92AEDD56807.jpeg

Anonymkode: a707a...5ad

• Liker 10
Skrevet

Jeg har kroppen full av tusj. Kjører selvsagt en gammen Harley og har i tillegg en ganske super kropp.

Driver to firmaer, tjener et par mill i året, har svær villa ved sjøen og et par kule biler. Godt gift og har svært god struktur på livet mitt. Det ser bare ikke sånn ut utad for de som ikke kjenner meg. 

Er så festlig når folk dømmer meg på forhånd noen ganger.

Og jeg driter så lang faen i hva andre synes om hvordan jeg ser ut. 

Anonymkode: 457bb...8e9

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Roci skrev (47 minutter siden):

Forklar meg gjerne hvordan min relativt diskrete ankeltatovering som for det meste bare er synlig i sommerhalvåret, gjør at jeg ser "ludrete" ut. For å gi deg et helhetsbilde, så er jeg litt under middels høy, har timeglassfigur, langt mellomblondt hår og en casual/klassisk klesstil med et og annet trendy innslag.  Ja, og så lurer jeg på hvorfor du synes det er greit å bruke seksualiserte skjellsord om  en person bare fordi vedkommende har en stil du ikke liker. 

Og jeg har mange tatoveringer, er ikke mentalt ustabil, ser bra ut og har tre stabile forhold bak meg. Ligger ikke rundt, er mer forsiktig og tilbakeholden. Stabil jobb og inntekt, god helse og får stadig gode tilbakemeldinger på stilen min. Menn syns jeg er kjempe søt og jeg får ofte positiv oppmerksomhet fra de. Kvinneguiden representerer ikke det virkelige liv. 

Anonymkode: d3aca...bc2

• Liker 3
Skrevet (endret)
7 hours ago, Roci said:

Du høres jo søt ut du da 😘

Men du ser MER ludrete ut med en tattovering enn du ville gjort uten fordi tattoveringer bare ser ludrete ut. Det er et inntrykk jeg har, og det er et inntrykk mange andre har. Du kunne like gjerne kranglet på om blazere ser mer classy ut enn hettegensere, med påstander om at de mest classy kvinnene du kjenner aldri går med blazere, men alltid går med hettegensere. Fint for dem, men blazer er fortsatt ansett av de fleste som et mer classy plagg enn hettegenser.

Og ser vi på forskning om det så er tattoveringer statistisk sett korrelert med det å være et ludder, fordi impulsivitet har en tendens til å både gjøre at folk tar tattoveringer, og at de blir med fremmede hjem fra byen. Begge tingene er også korrelert med alkoholinntak.

Om det ikke stemmer for deg og du på tross av tattoveringen er den mest uskyldige jomfruen i kongeriket så bra for deg, men jenter med tattoveringer er generelt sett mer ludrete enn jenter uten tattoveringer. Så det er den gruppen du plasserer deg i når du får tattoveringer, og jo flere/større du har jo mer ludrete ser du ut.

Om du ellers har en veldig klassisk "good girl" stil, så kanskje tattoveringen gjør at utseende ditt går fra 0% ludder til 10% ludder, men det er den retningen det går.

Når det gjelder ordet "ludder", jeg har ikke kalt deg et ludder fordi jeg kjenner deg ikke og vet ikke om du er et ludder. Jeg bare påpeker at et stilvalg du har tatt får deg til å se mer ut som et. Har ikke noe med hat å gjøre, og jeg har ikke brukt noe skjellsord om deg.

Endret av Kipling
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 23.46):

I en annen tråd her så synes så mange det er negativt ta kvinner har tatoveringer.

Jeg syns tattos på damer er veldig sexy, helst sammen med silikonbryster og fillers i leppene

Ja jeg syntes tatoveringer er turn off. Samme er fillers og silikon.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Meh, jeg tatoverer meg ikke for å imponere andre uansett.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har kroppen full av tusj. Kjører selvsagt en gammen Harley og har i tillegg en ganske super kropp.

Driver to firmaer, tjener et par mill i året, har svær villa ved sjøen og et par kule biler. Godt gift og har svært god struktur på livet mitt. Det ser bare ikke sånn ut utad for de som ikke kjenner meg. 

Er så festlig når folk dømmer meg på forhånd noen ganger.

Og jeg driter så lang faen i hva andre synes om hvordan jeg ser ut. 

Anonymkode: 457bb...8e9

Nyrik, Harley og tatoveringer er jo ikke akkurat en sjelden kombinasjon. Vanskelig å kjøpe seg god smak.

Anonymkode: 32d15...8e8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 23.46):

Ikke alle, men majoriteten. 

Men smaken er som baken, og godt er det. 

Utrolig kjedelig om alle hadde hatt de samme preferansene. 

Anonymkode: a2311...b18

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 12.40):

HOT ja! 

Joda, hun var fin hun. En tøff gangsterdame, sjørøver eller eksosrype.

Jeg synes ikke tatoveringene og stilen skriker "høy klasse", Det er sikkert ikke poenget heller.

Anonymkode: 4f66f...fae

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker ikke så mye fra eller til hva gjelder det estetiske. Det jeg tenker på er noe økt forekomst av kreft og statistisk sett større sjanse for ting som høyere antall sexpartnere og sprøyteskrekk. Jeg kan fint være sammen med noen som har tatoveringer så lenge de ikke viser for mye risikoatferd. Ville heller ikke blitt sammen med noen som tok det enda de har mange i nær familie med kreft.

Skrevet

Jeg har mange tatoveringer, men riktig plassert. Jeg er høyt utdannet og har aldri hatt psykiske problem😄 Har hatt samarbeid med en tattoo artist over flere år, så jeg har ingen syden-fylla-tatovering😂 Mange ser nok på meg som en type som ikke har tatovering pga utdanning og livsstil. For min del er det kroppskunst og jeg ser lett forskjell på utførelsen av en god og en dårlig tatovering.

Dersom en ser på tatovering historisk, så var det faktisk de rike/sosieteten som hadde råd til kroppskunst. 

Anonymkode: 5d97d...1e5

• Liker 5
Skrevet

Syntes ikke tatoveringer er fint/tiltrekkende/sexy osv.

Ja, jeg har flere tatoveringer selv. Heldigvis er det ingen andre en meg selv som ser dem🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 12.40):

HOT ja! 

Og hun hadde vært enda hottere uten tatoveringene. 

Dama er en god 9/10 som betyr at hun kan kle så og si alt. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Akkurat det samme tenkte jeg. Pen dame, uten tatoveringene. For de var ikke fine.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, hun hadde til og med kledd en striesekk. Tar ikke vekk kvinneligheten uansett, omtrent. Men de færreste kvinner kler den type tatoveringer. Syns JEG:)

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...