Gå til innhold

Kvinner med tatoveringer

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Du tenker at det ikke eksisterer en mellomting? 

Selvsagt eksisterer det en mellomting! Men de er ikke interessante for min del. 

Anonymkode: 01974...2ce

• Liker 3
Skrevet

Gud hjelpe meg,jeg er så glad jeg ikke bryr meg om hva andre syns om kroppskunsten min! 

Skrevet

Elsker tatoveringer☺har 10,mannen har 1.

Har lyst å flere begge to.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes tatoveringer er kjempefint på både menn og kvinner. Men det må være forseggjort av fagfolk. Det finnes utrolig mange dyktige tatovører der ute som virkelig er kunstnere. 

Tok min første (og hittil eneste) tatovering i 30-åra, etter å ha tenkt på det i mange år, og kunne tenke meg et par til. 

Anonymkode: 676fd...2fc

• Liker 2
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

I en annen tråd her så synes så mange det er negativt ta kvinner har tatoveringer.

Så jeg lurer på synes menn virkelig det? 

Jeg syns tattos på damer er veldig sexy, helst sammen med silikonbryster og fillers i leppene

Anonymkode: 0f00a...ced

Jeg har aldri hørt noe negativt mine :) 

Selv så liker jeg godt tatoveringer på andre, men jeg har jo merket meg at det er noen steder jeg syns tatoveringer er mindre pent (som f.eks i ansiktet). Det handler jo litt om at folk har forskjellig smak! :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mtp at 70% av alle under 35 har tattoveringer, og minst halvparten av dem igjen har type, så tror jeg nokk at menn i virkeligheten ikke bryr seg så mye. Mest 50+ menn her inne vet du. 

Anonymkode: 38061...6bd

Det er korrekt.

Jeg er 50+ og forbinder tatoveringer med sjømenn, Maori-krigere og Hells Angels. Rart å se at en ung jente velger å se ut som en hardbarka, sjørøver med grove muskler, tobakk under leppa, sprit-ånde,  tatoveringer, og masse ringer i nese og pupper.

Det er jo tøft i den forstand at det er mandig. Jeg ser den.

Anonymkode: 4f66f...fae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mtp at 70% av alle under 35 har tattoveringer, og minst halvparten av dem igjen har type, så tror jeg nokk at menn i virkeligheten ikke bryr seg så mye. Mest 50+ menn her inne vet du. 

Anonymkode: 38061...6bd

Det er nok en del i gruppen av «halvunge» mennesker opp til 35 som har tatoveringer, og mange ønsker av naturlige grunner å kvitte seg med dem når de passerer 40. Nå som det ikke lenger er trendy, er det selvsagt også stadig flere unge mennesker som ikke lar seg tatovere.

Anonymkode: 32d15...8e8

• Liker 1
Skrevet

Synes tattoveringer kan være kjempefint (og ganske usexy) på både kvinner og menn :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker mine, startet når jeg var 18 år og har nå 7 stk. Mannen digger dem også, og jeg har bare fått greie tilbakemeldinger på dem. Om noen syns noe annet, så bryr det meg absolutt ingenting. Nå er jeg 40 og de er fine ennå.

Anonymkode: 09ac9...3a7

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har tattiser, men glemmer helt at de er der. Passer på å legge ved noen sommerlige bilder på tinder så mannfolka kan velge selv om de kan leve med en sånn dame eller ei. De fleste menn jeg møter synes jeg er søt og sexy. Har ring i nesa og muskler også, men tror ikke det er sjømenn de tenker på når de ser meg.

Anonymkode: 8469b...75f

• Liker 3
Skrevet

Jeg er kvinne og er 50 år. Mange av mine venner tok tatoveringer da de var i 20 åra, så vi forbandt de verken m sjøfolk eller prostituerte😅. Har selv tatoveringer og det bryr meg midt bak hva menn skulle mene om det. Min kropp og mitt liv!

Anonymkode: bdc86...0d2

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Det kan være sexy på den samme måten som korte skjørt, "fuck-me-heels" nettingstrømper, silikonpupper og fillers kan være sexy, i det at det får henne til å se ut som et ludder. 

Du blir interessert, fordi du tolker det som et signal på at dette er lettvint og tilgjengelig fitte. 

Litt på samme måte som jeg blir interessert dersom en butikk som selger noe jeg har lyst på har et stort skilt utenfor hvor det står "SALG -50% PÅ ALLE VARER"

Jeg tror jeg har sett en eneste kvinne i mitt liv som faktisk så bedre ut av å ha tattovering, men det var en veldig eksepsjonell tatovering. Alle andre ser enten mer luddrete ut, og/eller (og dette gjelder de fleste) rett og slett bare styggere ut. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg elsker mine, startet når jeg var 18 år og har nå 7 stk. Mannen digger dem også, og jeg har bare fått greie tilbakemeldinger på dem. Om noen syns noe annet, så bryr det meg absolutt ingenting. Nå er jeg 40 og de er fine ennå.

Anonymkode: 09ac9...3a7

Jo, men de fleste mennesker er hyggelige folk så de gir deg ikke 100% ærlig tilbakemelding. Selv om man syns noen er stygg på håret, har stygge klær, har en stygg tattovering etc, så skal det ekstremt mye til for at noen faktisk går bort og sier det. 

Så det du vet er at de som gav positiv tilbakemelding sannsynligvis likte dem, hvor mange som hatet dem og ikke sa noe vet du ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker tatoveringer, og skal ha flere. Glad jeg ikke bryr meg om hva andre mener om det og min kropp. 

• Liker 3
Skrevet

Glad jeg slipper med min partner. Ville mislikt sterkt følelsen av å ha en sjømann fra 2nd verdenskrig i senga.

Skrevet

Glad det ikke var trendy da jeg var 18 for da ville jeg antakelig vært full av dem bare for å irritere mor og tør ikke tenke på hvordan jeg hadde sett ut nå når jeg er K65.🙄

Anonymkode: b04f7...e45

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er som regel stygt. Ei fin dame kan bli direkte utiltrekkende hvis tatoveringen er sjenerende nok.

Skrevet

Jeg er 50+ og synes tatoveringer kan være veldig fint på både kvinner og menn. Tok mine for mange år siden. Angrer ikke på noen av de. Kommer ikke til å bruke 5 øre på å fjerne de 

• Liker 4
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

En eller to små, diskrete tatoveringer kan være stilig og raffinert, men der går grensen. Det fryktelig vulgært og trashy med smørerier oppover armer og bein, og aller verst på mage og/eller rygg. Det gjelder uavhengig av kjønn.

Stadig flere bruker formuer på å fjerne dritten med laserbehandling etc.. Og det er vel de færreste som ønsker å ha en tatovering stikkende opp under skjortesnippen når man har passert 40 og sitter i et møte med klienter eller kunder, eller en trampstamp rett over bikinilinja når man går tur med barnebarnet på stranda.

Jeg så nettopp i et amerikansk trendmagasin (tror det var Vanity Fair) at tatoveringer er på vei ut. Ikke så rart spør du meg.

Anonymkode: 32d15...8e8

Skrivemåten din er trashy

Anonymkode: 9e78f...d6f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...