AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 I en annen tråd her så synes så mange det er negativt ta kvinner har tatoveringer. Så jeg lurer på synes menn virkelig det? Jeg syns tattos på damer er veldig sexy, helst sammen med silikonbryster og fillers i leppene Anonymkode: 0f00a...ced 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Mtp at 70% av alle under 35 har tattoveringer, og minst halvparten av dem igjen har type, så tror jeg nokk at menn i virkeligheten ikke bryr seg så mye. Mest 50+ menn her inne vet du. Anonymkode: 38061...6bd 16
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Vel. Jeg vet at feks i mange land i sørøst Asia er et flertall av de tatoverte kvinnene prostituerte. Fra gammelt av var tatoverte menn og kvinner fengselsfugler og prostituerte. Anonymkode: fe9de...b2b 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg syns tattos på damer er veldig sexy, helst sammen med silikonbryster og fillers i leppene Anonymkode: 0f00a...ced Også nydelig med kvinner som ut over tattos, har angst, er superfeminister, svartfarget hår og henger i Blitz-miljøet Anonymkode: bcd37...88e 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): I en annen tråd her så synes så mange det er negativt ta kvinner har tatoveringer. Så jeg lurer på synes menn virkelig det? Jeg syns tattos på damer er veldig sexy, helst sammen med silikonbryster og fillers i leppene Anonymkode: 0f00a...ced Kvar sin smak. Mange som likar tatoveringar, men eg tenner ikkje på det. Har ingen sjøl og syns den naturlege huda er den finaste. Så når ei ellers fin dame har ein tatovering eller 10 så tenkjer eg "why!?!, du hadde jo vore finare utan". Men det er no meg då. Ikkje gira på silikon eller fillers heller. Anonymkode: e0788...824 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 Usexy. (Forteller egentlig: Jeg har dårlig selvtillit - og må gjøre meg "kul") Sistnevnte er mer turnoff enn selve tatoveringen(e). M35 Anonymkode: 58188...26e 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #7 Skrevet 1. februar 2022 Selvsagt finnes det mange menn som ikke liker tatoveringer. Samboeren min liker det ikke, selv om jeg har tre Anonymkode: ce427...236 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #8 Skrevet 1. februar 2022 Så lenge det ikke er snakk om en hinsides stygg tatovering midt i ansiktet (eller tatoveringer praktisk talt fra topp til tå) så bryr jeg meg egentlig ikke om tatoveringer - hverken på kvinner eller menn. Anonymkode: d65b2...530 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #9 Skrevet 1. februar 2022 En eller to små, diskrete tatoveringer kan være stilig og raffinert, men der går grensen. Det fryktelig vulgært og trashy med smørerier oppover armer og bein, og aller verst på mage og/eller rygg. Det gjelder uavhengig av kjønn. Stadig flere bruker formuer på å fjerne dritten med laserbehandling etc.. Og det er vel de færreste som ønsker å ha en tatovering stikkende opp under skjortesnippen når man har passert 40 og sitter i et møte med klienter eller kunder, eller en trampstamp rett over bikinilinja når man går tur med barnebarnet på stranda. Jeg så nettopp i et amerikansk trendmagasin (tror det var Vanity Fair) at tatoveringer er på vei ut. Ikke så rart spør du meg. Anonymkode: 32d15...8e8 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #10 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): I en annen tråd her så synes så mange det er negativt ta kvinner har tatoveringer. Så jeg lurer på synes menn virkelig det? Jeg syns tattos på damer er veldig sexy, helst sammen med silikonbryster og fillers i leppene Anonymkode: 0f00a...ced Jeg synes i hvert fall det er negativt. Synes ikke det er pent på menn heller da. Men ingen dealbreaker så lenge tatoveringene ikke er på hender, i ansiktet eller på halsen. Men det går litt mot hele stilen jeg liker, som er sporty og naturlig. Er ikke så mye sporty og naturlig med tatoveringer. Liker da selvsagt ikke silikon eller fillers heller. Fillers er dealbreaker. Liker heller ikke mye sminke, foretrekker de som kun sminker seg litt til fest men ellers bruker lite eller ingenting til hverdags. Anonymkode: bf333...02a 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #11 Skrevet 1. februar 2022 Tatoveringer er tacky, og i ferd med å bli veldig utrendy. Ikke uten grunn at det het «tramp stamp». Nei takk fra Mann 32. Anonymkode: 464af...11c 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #12 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes i hvert fall det er negativt. Synes ikke det er pent på menn heller da. Men ingen dealbreaker så lenge tatoveringene ikke er på hender, i ansiktet eller på halsen. Men det går litt mot hele stilen jeg liker, som er sporty og naturlig. Er ikke så mye sporty og naturlig med tatoveringer. Liker da selvsagt ikke silikon eller fillers heller. Fillers er dealbreaker. Liker heller ikke mye sminke, foretrekker de som kun sminker seg litt til fest men ellers bruker lite eller ingenting til hverdags. Anonymkode: bf333...02a Enig, å bruke festsminke til hverdags ser gyselig ut. Ser ut som man har dratt rett fra nachspiel til jobb. Anonymkode: 464af...11c 3
Gjest Trøst Skrevet 1. februar 2022 #13 Skrevet 1. februar 2022 Har en del tatoveringer og liker tatoveringer på menn selv, kommer så klart an på tatoveringene. Forskjell på gode og dårlige tatoveringer. Har møtt mange menn som liker tatoveringer på kvinner. Alt med måte, kommer som sagt an på personen, tatoveringene, stilen etc. Vanskelig å uttale seg på et generelt grunnlag.
Gjest Villfisker Skrevet 1. februar 2022 #14 Skrevet 1. februar 2022 Folk har forakjellige meninger. Jeg syns tatoveringer er stygt på begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #15 Skrevet 1. februar 2022 Det folk må huske på er at etter 15 år så er den fine tatoveringen du gjorde blitt utydelig og stygg. Gamle tatoveringer er ikke noe pent syn. Selv med en remake ovenpå den gamle så har uansett blekket spredd seg utover huden. Anonymkode: fe9de...b2b 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #16 Skrevet 1. februar 2022 Gi meg ei dame i møkkete arbeidsklær med kroppen full av tatoveringer, hanekam og totalt usminket, så er jeg fornøyd. Dere andre kan beholde porselensdukkene med kjole, langt hår og høye heler. Anonymkode: 01974...2ce 14
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #17 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det folk må huske på er at etter 15 år så er den fine tatoveringen du gjorde blitt utydelig og stygg. Gamle tatoveringer er ikke noe pent syn. Selv med en remake ovenpå den gamle så har uansett blekket spredd seg utover huden. Anonymkode: fe9de...b2b Eh nei, dette skjer ikke. Anonymkode: b86f0...4d8 12
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #18 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mtp at 70% av alle under 35 har tattoveringer, og minst halvparten av dem igjen har type, så tror jeg nokk at menn i virkeligheten ikke bryr seg så mye. Mest 50+ menn her inne vet du. Anonymkode: 38061...6bd Menn på 50 + var unge på 70/80-tallet og er da vant til tattiser, det er ikke akkurat noe moderne fenomen. Anonymkode: b86f0...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #19 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gamle tatoveringer er ikke noe pent syn. Tatoveringer på gamle folk (40+) er enda verre. Anonymkode: 32d15...8e8 2
Hannah80 Skrevet 1. februar 2022 #20 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gi meg ei dame i møkkete arbeidsklær med kroppen full av tatoveringer, hanekam og totalt usminket, så er jeg fornøyd. Dere andre kan beholde porselensdukkene med kjole, langt hår og høye heler. Anonymkode: 01974...2ce Du tenker at det ikke eksisterer en mellomting? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå