AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Del Skrevet 31. januar 2022 Som dere ser på bildene, er den ene pupillen min er større enn den andre… Noen som har opplevd det samme? Hva kan være grunnen? Anonymkode: 050b6...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Del Skrevet 31. januar 2022 De er helt like.,....... Anonymkode: aa895...a6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Del Skrevet 31. januar 2022 Jeg ser ikke forskjell Anonymkode: 7f660...c83 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Del Skrevet 1. februar 2022 Vurdert å skaffe deg briller? Anonymkode: 6fea9...f57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Del Skrevet 1. februar 2022 Ser ingen forskjell på dine pupiller… jeg er født med forskjellig størrelse på pupillene, har en som er en del større enn den andre. Det er ikke uvanlig å ha litt forskjellig størrelse uten at det er noe galt.. noen er født sånn. bare for å ha det sagt :) men du har ingen forskjell Anonymkode: 4b1ff...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå