AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Hei, Har dere god erfaring med noen av de nettbaserte tjenestene som tilbyr hjelpelærere? Jeg kan ikke spansk og 10. klassingen trenger hjelp med innspurten før sommeren for å heve katakteren fra bra til bedre. (Det er ikke jeg som pusher, hun ønsker det selv for å ha et så godt grunnlag for videregående som mulig). Jeg vurderer å kontakte Metis eller Mentornorge. Men er det noen som har gode erfaringer med noen, så kunne vi jo begynt der. Anonymkode: 0c376...cbb
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Jobber selv som hjelpelærer hos MentorNorge i spansk. Anbefales. De elevene jeg har vært hos har løftet seg mye! Dog litt dyrt, kan være like greit å finne en på egenhånd om du har noen minutter til overs... Anbefaler å finne en som har studert språket på universitetet slik at vedkommende er i stand til å forklare og redegjøre, ikke kun "kan snakke flytende spansk", slik som morsmålsbrukere. Anonymkode: f0484...b0a
Høy Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 22.31): Hei, Har dere god erfaring med noen av de nettbaserte tjenestene som tilbyr hjelpelærere? Jeg kan ikke spansk og 10. klassingen trenger hjelp med innspurten før sommeren for å heve katakteren fra bra til bedre. (Det er ikke jeg som pusher, hun ønsker det selv for å ha et så godt grunnlag for videregående som mulig). Jeg vurderer å kontakte Metis eller Mentornorge. Men er det noen som har gode erfaringer med noen, så kunne vi jo begynt der. Anonymkode: 0c376...cbb Jeg har en spansktale venner fra Latino Amerika som kan lære deg spansk i Norge. Hvor bor du (i Oslo)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå