AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Jeg har blitt avhengig av ørepropper når jeg sover (type de av skumgummi som du stapper inn i øret). Men de på apoteket er så dyre, hvor de gjerne koster 80 for en pakke med 4 par. Det blir for mye i lengden. Vet noen om gode steder jeg får kjøpt i kvantum? Anonymkode: 685c4...711
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Vil bare svinge innom og tipse om merket "happyears". Kan brukes lenge og kan vaskes slik at du ikke trenger en stor pakke med skumgummipropper. Kan være verdt å teste. Jeg synes de lydisolerer godt. https://www.happyearsearplugs.com/ Anonymkode: f2a7a...3d0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Takk for tips. De skriver at det skal være mulig å prate gjennom dem - da vil de ikke bekjempe samboerns snorking. Jeg fant en 50-pakning med øreplugger hos Jula på nettet som jeg bestilte for å teste ut. Men jeg tar fortsatt gjerne imot flere tips. Anonymkode: 685c4...711
Thywjyr Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Clas Ohlson selger bokser med 50 par til 130kr- 140kr. De er bra. Er selv avhengig av ørepropper - og disse er de eneste jeg kjøper. Like bra som de fra apoteket.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har blitt avhengig av ørepropper når jeg sover (type de av skumgummi som du stapper inn i øret). Men de på apoteket er så dyre, hvor de gjerne koster 80 for en pakke med 4 par. Det blir for mye i lengden. Vet noen om gode steder jeg får kjøpt i kvantum? Anonymkode: 685c4...711 Ebay! Howard Leight Laser Lite er de beste synes jeg.... Koster ca. 100 kroner for 50 par tror jeg. Anonymkode: aff73...0a7 1
flusa Skrevet 1. februar 2022 #7 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har blitt avhengig av ørepropper når jeg sover (type de av skumgummi som du stapper inn i øret). Men de på apoteket er så dyre, hvor de gjerne koster 80 for en pakke med 4 par. Det blir for mye i lengden. Vet noen om gode steder jeg får kjøpt i kvantum? Anonymkode: 685c4...711 De selger storpakninger på normal og apotek1☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå