Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var yngre så jeg ut som en kjøttkake i ansiktet. Jeg klorte på kvisene og det har gitt meg noen dype arr. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Jeg har ingen røde merker, men dype arr. Har ikke lyst til å ha det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke bli helt kvitt arrene, men arrene kan reduseres hvis du sliper ned ansiktet ditt. Jeg anbefaler krystallsliping, noe jeg selv har gjort. Huden blir jevnerer og arrene mindre. http://www.kjh.no/behandlinger.html

Skrevet
Jeg anbefaler krystallsliping, noe jeg selv har gjort. Huden blir jevnerer og arrene mindre. http://www.kjh.no/behandlinger.html

Hvor mange ganger trenger man? jeg skjønner det er litt etter behov, men sånn ca??? kan jo bli ganske dyrt...

Skrevet
Hvor mange ganger trenger man? jeg skjønner det er litt etter behov, men sånn ca??? kan jo bli ganske dyrt...

Du kan gjøre krystallsliping hjemme, da blir det ikke så forferdelig dyrt. Har testet det produktet, og er svært fornøyd.

Skrevet
Du kan gjøre krystallsliping hjemme, da blir det ikke så forferdelig dyrt. Har testet det produktet, og er svært fornøyd.

Krystallsliping gjør jeg ikke hjemme nei! Det bør ikke du som anbefaler de produktene gjøre heller!! Dårlig reklame!! Det bør gjøres hos en profesjonell hudpleier. Det er snakk om ganske kraftige saker for huden. Spar deg for reklamen din. Jeg kommer aldri til å benytte Biogime!!

Skrevet
Krystallsliping gjør jeg ikke hjemme nei! Det bør ikke du som anbefaler de produktene gjøre heller!! Dårlig reklame!! Det bør gjøres hos en profesjonell hudpleier. Det er snakk om ganske kraftige saker for huden. Spar deg for reklamen din. Jeg kommer aldri til å benytte Biogime!!

Jeg tror at du har misforstått en del ting. Klart man kan utføre microdermabrasjon hjemme - en mild versjon av krystallsliping som tilbys hos hudpleierne :).

Microdermabrasjon slipekrem med krystaller inneholder følgende ingredienser:

Soyabønne Olje - Kjent som Vitamin E

Horse Chest Nut Extract ( Vasoconstrictor) - Kjent for sine legende egenskaper

Ginseng Rot Ekstrakt - Revitaliserer og tilfører huden fuktighet

Lavendel Olje - Roer ned og jevner ut sensibel hud

Vitamin E - Anti-oksidant. Gir næring til huden og beskytter nedbryting av for tidlig aldring

Vitamin A - Studier viser at Vitamin A hjelper hudens elastisitet og normalisere tørr hud

og dermed kan ikke skade huden din.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Krystallsliping skal foretas av hudpleier.

Og Gjest, snikreklame for et eller annet jallamerke er ikke tillatt.

Skrevet (endret)

Jeg tok en "pakke" på seks behandlinger og så resultat. Jeg betalte 2280. Meget fornøyd med bruken av disse pengene. De har også ti behandligner, men dette er noe du kan snakke med hudpleier om. Jeg har bestemt meg for å slipe ned huden igen nå enten i nov. eller desember. Tar heller en slik behandlinge i ny og ne i stedet for en dyprens, noe hudpleier anbefalte.

Viktig å nevne at det er best å ta denne behandlingen på vinterstid da du ikke skal eksponeres for sol i 6 månder etter en behandlingsrekke. Må også bruke solkrem når du er ute i sollys.

Endret av Lillesøster
Skrevet
Jeg tror at du har misforstått en del ting. Klart man kan utføre microdermabrasjon hjemme - en mild versjon av krystallsliping som tilbys hos hudpleierne :).

Microdermabrasjon slipekrem med krystaller inneholder følgende ingredienser:

Soyabønne Olje - Kjent som Vitamin E

Horse Chest Nut Extract ( Vasoconstrictor) - Kjent for sine legende egenskaper

Ginseng Rot Ekstrakt - Revitaliserer og tilfører huden fuktighet

Lavendel Olje - Roer ned og jevner ut sensibel hud

Vitamin E - Anti-oksidant. Gir næring til huden og beskytter nedbryting av for tidlig aldring

Vitamin A - Studier viser at Vitamin A hjelper hudens elastisitet og normalisere tørr hud

og dermed kan ikke skade huden din.

Men dette er da ikke krystallsliping. Krystallsliping gjøres med en maskin med størm. Den er utviklet spesielt til dette. Det du snakker om her er vel mer syrebehandling, siden du snakker om a- vitaminer. Det er en god behandling men ikke det samme som krystallsliping, som er en noe mer dypgripende behandling.

• 6 måneder senere...
  • 1 år senere...
Skrevet
Krystall sliping er veldig bra!

Krystallsliping kan neppe gjøre særlig mye for arr. Jeg er selv plaget med arr (milde til moderate), og vurderer å ta en serie laser behandlinger (non-ablative f.eks Fraxel). Men finner veldig vekslende tilbakemeldinger om det her på nettet. Er så fortvilet:-( Er bare 21 år, og vet ikke om jeg er i stand til å gå igjennom livet med noe jeg selv har rasert og må vise til omverdenen hver dag!

Jeg har tidligere prøvd såkalte "krystallslipinger" og Green-peel, men har i dag mer arr enn noen gang før, fordi jeg ikke fikk stoppet den aktive acnen. Kom dere på medisin for det aller først. Mitt vidundermiddel var Diane pillen...

Håper dere finner noe som kan hjelpe dere! Jeg skal starte på laserbehandlinger iløpet av nyåret ihvertfall, hvis ikke noe annet og bedre dukker opp....

Gjest lucky!74
Skrevet

Jeg vurderer å undersøke om jeg kan bruke restylane til å jevne ut arrene med. Virker som det er vanskelig å få gjort noe med, jeg har leita lenge etter en løsning!

• 1 år senere...
Gjest Gjest_anita_*
Skrevet

hei ..Du som har problemmer med arr. Jeg har hatt samme probl i et par år, og jeg vet hvordan det føles. Jeg har prøvd alt i markedet, krystallslipping hjelper ikke noe særlig(jeg synes personlig det gjorde mer skade på huden min ,fordi den lager masse riper på huden!!) laser har jeg også prøvd, det ser bra ut samme dag man har tatt laser og om 3-4 dager så ser huden helt lik ut som det var før!! Jeg har også prøvd noe som heter md sliping-hudsliping,den er bedre enn de andre, men du må ta mange behandlinger og det blir mye penger over tid + man må være tålmodig, det kan ta år eller flere måneder før d se stor forskjell fra det du hadde! Så det beste jeg kan anbefale er noe som heter green peel, jeg så stor forskjell etter fem dager! det er det beste jeg har prøvd mot arr og det funker. Prøv det og gi meg beskjed hva du synes:) lykke til

Skrevet

Hei.

Jeg bruker Mary Kay sin microdermabration, med tilhørende replenish serum.

Jeg har noen arr etter kviser, et stort arr fra å ha blitt bitt av hund som liten, og en "utvekst" som har mange små hvite fettklumper i seg. alt dette i ansiktet.

Jeg har brukt settet i ca en mnd nå, og jeg har fått tydelig mindre arr!

De er ikke borte, og det forventer jeg heller ikke, men de er MINDRE!

Som om huden er blitt litt glattere "all over"!

Til og med den merkelige utveksten min i panna, er blitt mindre synlig :D

Jeg har ikke prøvt sliping hos hudpleier, og kommer nok heller ikke til å prøve det.

Jeg er førnøyd med dette settet, og kommer til å fortsette å bruke det.

Bruker det ca to ganger i uka, og syns den er ganske drøy i bruk, for man trenger lite i slengen.

Mener å huske det kostet rundt 800 for settet.

Absolutt verdt pengene for meg iallfall. :)

Skrevet

hva koster green peel?

Har mange sånne "søkk" etter acne, og noen er forholdsvis dype. Men ingen er "kvasse" arr...vanskelig å forklare, men.

Green peel burde hjelpe mot det, eller? Trengs det sterkere saker?

Skrevet
hva koster green peel?

Har mange sånne "søkk" etter acne, og noen er forholdsvis dype. Men ingen er "kvasse" arr...vanskelig å forklare, men.

Green peel burde hjelpe mot det, eller? Trengs det sterkere saker?

Jeg har kjøpt green peel olje på Ebay, den er ikke dyr. Den peeler huden bra men jeg tviler på at det hjelper mot arr. Man det gir helt klart en bedring av huden.

Min hudpleier sier at det eneste som kan hjelpe mot arr er Obagi blue peel.

En god fuktighetskrem hjelper godt på ujevnheter synes jeg fordi huden blir myk og får nok fukt.

Skrevet

Gode hupleie produkter kan også hjelpe. Jeg vet om endel som har slitt med det samme, og som bruker exuviance, for eksempel. Jeg har selv et kvisearr som nå nesten er helt borte, etter jeg begynte med exuviance.

Skrevet

Kan noen linke til green peel på ebay? Er det bare jeg som er teit og ikke finner det?

Skrevet

Heisann!

Jeg prøvde green peel hos hudpleier, i håp om at arrene mine skulle bli litt mindre.

Hva jeg oppnådde:

- jeg som hadde vært fri for aktive kviser i nesten et helt år, fikk plutselig massevis av kviser, mao, tyve-tretti nye småarr rundt hakepartiet (får arr av alle kviser, selv om jeg ikke rører dem) på bare to-tre måneder

- nuppete hud (som hudpleieren sa ville forsvinne, men det gjorde den jo ikke)

- da jeg påpekte dette for hudpleieren (som bare sa "huden blir bedre uansett, må være litt tålmodig, gi det 30 dager"), ble det etterhvert uttalt fra hudpleieren at jeg burde komme tilbake for ny behandling ca én gang i måneden fra august til desember. Kan jo også nevne at de tar 3300 betalt per gang...

Så, folkens, ikke stol blindt på reklamen. Jeg håper det hjelper for alle som prøver det, men ha i bakhodet at det ikke hjelper alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...