AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Kjæresten min dro på guttefest med kompiser, jeg så på film hele kvelden og vi snakka ikke sammen før dagen etter. Men før vi møtes begynner folk å legge ut bilder av festen, og det var masse damer der. Det er også bilder av kjæresten min med armen rundt ei dame mens de poserer mot kamera. Festen var 10 min gange unna og ingen ringte for å be meg med. Jeg spurte kjæresten hva dette var og han sa at kompisene hans hadde kjedet seg og bedt noen jenter de kjente, og gjort det til en vanlig fest bare. Han sa han ville ikke forstyrre eller plage meg så sent på kvelden, jeg hadde før festen selv nevnt at det hadde vært morro å bli med og synd at det bare er all guys liksom. Han begynte å bli irritert på meg og da slutta vi å snakke om det. Føler han gikk bak ryggen min, og den festen varte visst til langt på natt.. Anonymkode: f679c...19b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Hvis han ville ha deg der, hadde han invitert deg. Jeg hadde ikke gidder å krangle om det, men jeg hadde nok heller ikke giddet å være kjæresten hans heller. Anonymkode: c77b3...b30 36 1 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Hvis min kjæreste hadde fått meg til å føle meg så uønsket så hadde jeg faktisk ikke vært sammen med han lenger. Det der var skikkelig dårlig gjort. Anonymkode: 8f14d...86d 16
TinaChristina Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Enkelt og greit; han ville ikke ha deg der. 8 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 Wow. Han gjorde det veldig klart at han ikke ville ha deg der hvertfall… hadde ikke skadet han å spørre om du ville bli med allikevel siden det så ut til å bli en vanlig fest. Jeg hadde følt meg veldig uønsket, og det er ikke en sånn følelse en kjæreste skal gi deg. Anonymkode: d2b25...31e 5
Snickersogtwist Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 (endret) I feel you! Jeg misliker sterkt når kjæresten gjør det. Drar på storbyferier og fester under «coveret» at det er en guttetur eller guttefest som senere må korrigeres til «gutter + alle kjærestene og venninne deres som bor i nærheten», mens jeg sitter igjen i en annen by for å ikke «ødelegge» gutteturen. Etter et par slike episoder så tror jeg ikke det skjer igjen, men samtidig forstår jeg hans «predicament»; vil ikke være den kjipe personen som sier at damene og venninnene deres ikke kan komme fordi damen hans blir snurt, men skjønner godt du blir irritert, for her har det blitt noen «dark times» pga lignende. Endret 31. januar 2022 av Snickersogtwist Skrivefeil 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 Kan hende han bare var korttenkt, kan hende han ønsket litt alenetid eller det kan være shady. Det er vanskelig å svare på. Jeg hadde blitt såret hvis det ble gjort på den måten, ihvertfall når han visste at det var noe jeg ønsket å delta på. Men jeg vet også at det å bare være med venner er litt mer "befriende" enn å ha med kjæresten fordi han ofte blir min base, han jeg henvender meg til, han jeg føler meg trygg med, han jeg vil klenge på, kysse med osv (så klart ikke hele tiden, men det blir liksom undertonen for kvelden). Og da blir det litt mindre fokus på vennskapsforholdene, friheten til å bare være litt crazy og ha det gøy. Men da må man jo være ærlig om det, hvis ikke blir det bare usikkerheter rundt situasjonen. At han tok bilde med ei som han holdt rundt trenger ikke være noe mer enn at det er sånn festbilder ofte tas. 🤷♀️ Anonymkode: daaa6...15f 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #8 Skrevet 31. januar 2022 Massivt rødt flagg. Hadde vært dumpegrunn for meg, jeg mister fullstendig interessen dersom jeg føler meg uønsket Anonymkode: dcee7...aee 9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 Hvis dere ikke har sittet sammen i leiligheten deres i to år med hjemmekontor og lite sosialisering så kan jeg forstå at han tok en spansk en. At jeg kan forstå hvordan det kunne skje betyr allikevel ikke at jeg synes det er greit. Hva har du lyst til å gjøre med det ts? Anonymkode: 94d46...4dc 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #10 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dere ikke har sittet sammen i leiligheten deres i to år med hjemmekontor og lite sosialisering så kan jeg forstå at han tok en spansk en. At jeg kan forstå hvordan det kunne skje betyr allikevel ikke at jeg synes det er greit. Hva har du lyst til å gjøre med det ts? Anonymkode: 94d46...4dc Hvis dere har sittet sammen i ..... "ikke" ble med ved en feiltagelse Anonymkode: 94d46...4dc
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #11 Skrevet 31. januar 2022 Vi bor ikke sammen, men ikke langt unna hverandre.. Jeg er lei meg fordi han ikke ba meg med når det ble en annen type fest, at han ikke ringte og sa fra, og at han er så irritert når jeg prøver å spørre om hvorfor.. Anonymkode: f679c...19b 3 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #12 Skrevet 31. januar 2022 Han ville ikkje ha deg der. Anonymkode: 7a82d...19b 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #13 Skrevet 31. januar 2022 Samme gjorde min eks. Han lå Alltid med damer når de hadde «guttekveld» og ble sur på MEG da jeg reagerte Anonymkode: 2d3c1...4fc 2
Khloe P.T Skrevet 31. januar 2022 #14 Skrevet 31. januar 2022 Altså, om han ikke visste om damene og dermed kunne bedt deg med fra begynnelsen, så kan jeg forstå at han bare fortsatte festen uten deg.. Litt styr blir det om han skal ringe og invitere deg. Og når man drikker og fester er man i nået. Men jeg kan forstå din side også. Bare ikke lag en så altfor stor greie omkring noe mange ville gjort. OG som ikke betyr at han ikke er glad i deg lengre. 1
herzeleid Skrevet 31. januar 2022 #15 Skrevet 31. januar 2022 Ofte passer det jo ikke så godt med kjærester på "guttekveld", og selv om det blir invitert flere dit er det ikke noen selvfølge at en ønsker å ha kjæresten sin der akkurat da. Jeg tenker det må være helt greit å dra på fest hver for seg, og det forutsetter selvfølgelig ikke noe ønske om utroskap. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #16 Skrevet 1. februar 2022 Hvorfor kan ikke kjæresten dra på fest uten deg? Ser andre skriver det samme. Mistenker at dere som tenker slik ikke er så morsomme på fest, det er kontrollerende atferd skjult bak «jeg føler meg utenfor/jeg blir usikker/jeg jeg jeg». Jo mer kontrollerende man er desto mer behov kan den andre få til å ha et eget liv. Jeg har hatt en slik kjæreste selv og inviterte ham til slutt aldri med på fest. Anonymkode: 5cb56...a93
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #17 Skrevet 1. februar 2022 Synes det var dårlig gjort av han å ikke invitere deg, forstår du er skuffet ❤️ Anonymkode: 5ca85...bab 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #18 Skrevet 1. februar 2022 Det kan være så enkelt som at det var planlagt en guttefest, men så kom de andre guttene på at de skulle be flere. Selv om man er kjærester, så trenger man ikke å være med på alt. Man kan gå på en fest alene. Også at andre jenter blir invitert? Hva er så galt med det? Tviler du på at kjæresten din ikke klarer å holde seg unna, så er ikke forholdet liv laga. Jeg kjenner til flere kjærestepar, der den ene aldri er med på fester. Og dette er trygge og stabile forhold av ytterste sort. herzeleid skrev (11 timer siden): Ofte passer det jo ikke så godt med kjærester på "guttekveld", og selv om det blir invitert flere dit er det ikke noen selvfølge at en ønsker å ha kjæresten sin der akkurat da. Jeg tenker det må være helt greit å dra på fest hver for seg, og det forutsetter selvfølgelig ikke noe ønske om utroskap. Signerer. Anonymkode: 66abe...732 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. februar 2022 #19 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner til flere kjærestepar, der den ene aldri er med på fester. Og dette er trygge og stabile forhold av ytterste sort. Jeg også gjør det, men da er det en avgjørelse begge er enige i. TS sin kjæreste vet at han har gjort noe han ikke burde gjort. Det handler om lojalitet og ærlighet. Ikke om at man ikke kan gå på en fest uten partneren sin av og til. Grunnen til at kjæresten til TS blir irritert når hun tar det opp, er fordi han har dårlig samvittighet. Vil jeg på fest alene uten mannen min, gir jeg bare beskjed. Det er null problem. Og har han lyst til å være med, så er det også helt fint. Men jeg sier ikke at jeg skal på jentekveld og fester hele kvelden med masse gutter til stede uten å invitere mannen min. Og holder heller ikke rundt andre gutter og så blir sur fordi mannen min spør om festen.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #20 Skrevet 1. februar 2022 Jeg kan skjønne unnskyldningen hans. Hvis damene kom veldig seint og festen var godt i gang, hadde jeg både tenkt at jeg ikke ville forstyrre deg, samtidig som jeg hadde tenkt at det var litt unaturlig ettersom alle nå var fine i farta også skulle du komme edru. Har du tenkt på det? Det er heller ikke en løgn, hvis festen var tenkt å være en guttefest, men så begynte kompisene og invitere damevenner fordi det var kjedelig. Da var han i utgangspunktet ærlig. Noe annet er hvis han aldri ber deg med på fest. Det er ekskluderende og man kan føle seg utenfor. Jeg vil alltid være en kvinne som gjerne fester med kjæresten (å feste med en kjæreste og være med hans venner og at han er med mine, har vært noen av meg om mine eksers morsomste stunder). Å være med en kjæreste som ikke ønsker å feste med meg, er uaktuelt. Du må tenke på det store bildet, ts. Er dette noe han gjør ofte, altså ekskludere deg fra sammenkomster du egentlig kan være med på, eller kan du la det gå? Anonymkode: a1213...9ac 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå