AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Ja, som tittelen spør. Og - dersom man har droppet ut av/avbrutt en høyere utdanning, hvordan skriver man dette opp på CV på en ryddig og fin måte? Er jo fremdeles erfaring selv om man ikke har fullført, eller? Anonymkode: 56fff...1d0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Har 4 fag fra vgs, bakgrunn fra utgående inkasso og forsikringsrådgiver og jobber nå som finansiell rådgiver i bank. Nå har jeg jo droppet ut av vgs og ikke master akkurat men havner i en forklaringssituasjon der også. Jeg har ført opp fagene jeg har tatt på CV og ikke mer enn det. På intervju så har jeg fått spørsmål, og da svarte jeg: jeg ble mamma som veldig ung og var så heldig at jeg etterhvert fikk jobb innenfor en karriereveveg jeg trivdes på. Målet har alltid vært å fullføre, men jeg har jobbet hardt hele veien og sitter her i intervju med dere nå så noe riktig har jeg gjort selv om jeg ikke har fullført vgs. Jeg har nok derfor et eierskap og en takknemlighet ovenfor jobben min som kanskje er litt annerledes enn de med høy utdanning og mange muligheter. Fikk begge jobbene jeg søkte på, som begge var gode stillinger innen bank. Jeg tenker at så lenge du fører opp fagene dine og kanskje antall studiepoeng og eier det løpet du har tatt og eier grunnen til at ting ble som det ble så er det ikke et problem å fortelle hvorfor uten å utlevere seg i det vide og det brede 😊 det er helt greit å si at livet skjedde. Anonymkode: 85e07...56a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå