palex82 Skrevet 31. januar 2022 #1 Del Skrevet 31. januar 2022 (endret) Hei, ser ut at Emirates vil fra innreisende å ha PCR test. Problemet er at jeg akkurat fikk påvist korona på 28nde januar. Jeg reiser på 15nde februar og det ser ut at de ikke aksepterer koronasertifikat og ikke aksepterer antibody test. Hvor sansynlig er at jeg tester negativ på 14nde ? Jeg mest sansynlig kommer i en situasjon hvor jeg vil vare frisk(forhåpentligvis) men samtidig hvis jeg forstår det riktig det er mulig at PCR testen min er fortsatt positiv ? Kan noen svare hvor sansynlig er at jeg tester negativ på før 15nde ? Detaljier: 2 doser vaksinert Endret 31. januar 2022 av palex82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eryn Skrevet 31. januar 2022 #2 Del Skrevet 31. januar 2022 Umulig å si. Mine kollegaer som ble smittet før jul har hatt ulik erfaring her. En kollega testet positiv lenge etter at karanten var over, en annen kortere tid. Tror det kommer an på hvor stor mengde korona du har innabords/ hvor syk du ble i utgangspunktet. Men noen tester positiv leeeenge etterpå. Er det omnikron, leste jeg i dag el. i går at hurtigtester visstnok er mindre sensitive for denne typen. Så vi får bare krysse fingrene 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg