Hanne83_ Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Kjæresten la ut lydklipp av voldtekt og bilder av seg selv blodig på Instagram. Hun var smart. Hadde hun gått til politiet kunne hun blitt kneblet fra å snakke om "en pågående sak". Nå vet alle og godt er det. Hvor mange andre potensielle fremtidig ofre hun nå har reddet kan vi bare gjette. https://www.tv2.no/a/14531852/ 3
Klossmajor Skrevet 1. februar 2022 #2 Skrevet 1. februar 2022 Fra lysende framtidsutsikter som en hybridversjon av Ryan Giggs og Ole Gunnar Solskjær, ser nå Mason Greenwood i stedet ut til å være på vei til å bli den nye Ravel Morrison. 1
Madame Butterfly Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Det er en verden så fjernt fra meg, med superrike fotballspillere, modeller, influensere. Det fremstår ikke for meg som en ekte verden. Om denne fotballspiller har voldtatt kjæresten sin, så håper jeg han blir anmeldt og saken etterforskes, og han finnes skyldig. Synes hele denne engelske elite fotballen, med disse superrike ungenenn, og sine SWAGs fremstår som en vulgær setting, det er så mye penger, statusjag, rykter og drama at ingen og ingenting fremstår som ekte. Jeg sier ikke at dette er en falsk anmeldelse, men det virker noe rart å legge det ut på Instagram. Hvorfor ikke gå til politiet, hvorfor velge å gå live på Instagram? Hvorfor skal publikum vite om de grufulle detaljene av voldtekt? Det virker så teatralsk, teater er ikke ekte. Da får jeg vibber til at dette ikke er ekte. Kast inn enorme pengesummer, mennesker som lever av oppmerksomhet etc. Jeg aner ingenting om fotball, og aner ikke hvem han er, og heller ikke hvem hun er. Sier ikke hun lyver, sier bare jeg har vansker for å forstå. 3
sommermor Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 I følge faren hennes var telefonen hennes hacket. Det var selvfølgelig ikke meningen at dette skulle komme ut. Men det er så bra at han nå er stoppet . Men det er trist synes jeg at han med den lysende karrieren foran seg, finner på dette. Han er visst tiltalt for drapsforsøk også nå fikk jeg opp på tv sportsappen. Her i huset er ei veldig stor fan av Manchester United, men heldigvis ikke av han.
sommermor Skrevet 1. februar 2022 #5 Skrevet 1. februar 2022 Madame Butterfly skrev (3 minutter siden): Det er en verden så fjernt fra meg, med superrike fotballspillere, modeller, influensere. Det fremstår ikke for meg som en ekte verden. Om denne fotballspiller har voldtatt kjæresten sin, så håper jeg han blir anmeldt og saken etterforskes, og han finnes skyldig. Synes hele denne engelske elite fotballen, med disse superrike ungenenn, og sine SWAGs fremstår som en vulgær setting, det er så mye penger, statusjag, rykter og drama at ingen og ingenting fremstår som ekte. Jeg sier ikke at dette er en falsk anmeldelse, men det virker noe rart å legge det ut på Instagram. Hvorfor ikke gå til politiet, hvorfor velge å gå live på Instagram? Hvorfor skal publikum vite om de grufulle detaljene av voldtekt? Det virker så teatralsk, teater er ikke ekte. Da får jeg vibber til at dette ikke er ekte. Kast inn enorme pengesummer, mennesker som lever av oppmerksomhet etc. Jeg aner ingenting om fotball, og aner ikke hvem han er, og heller ikke hvem hun er. Sier ikke hun lyver, sier bare jeg har vansker for å forstå. Telefonen hennes ble visst hacket og dermed ble det delt.
altius Skrevet 1. februar 2022 #6 Skrevet 1. februar 2022 Madame Butterfly skrev (3 minutter siden): Det er en verden så fjernt fra meg, med superrike fotballspillere, modeller, influensere. Det fremstår ikke for meg som en ekte verden. Om denne fotballspiller har voldtatt kjæresten sin, så håper jeg han blir anmeldt og saken etterforskes, og han finnes skyldig. Synes hele denne engelske elite fotballen, med disse superrike ungenenn, og sine SWAGs fremstår som en vulgær setting, det er så mye penger, statusjag, rykter og drama at ingen og ingenting fremstår som ekte. Jeg sier ikke at dette er en falsk anmeldelse, men det virker noe rart å legge det ut på Instagram. Hvorfor ikke gå til politiet, hvorfor velge å gå live på Instagram? Hvorfor skal publikum vite om de grufulle detaljene av voldtekt? Det virker så teatralsk, teater er ikke ekte. Da får jeg vibber til at dette ikke er ekte. Kast inn enorme pengesummer, mennesker som lever av oppmerksomhet etc. Jeg aner ingenting om fotball, og aner ikke hvem han er, og heller ikke hvem hun er. Sier ikke hun lyver, sier bare jeg har vansker for å forstå. Du skal ikke forstå ofre. De reagerer ulikt. Har du forøvrig hørt audio av overgrepet? Skremmende. Greenwood ba henne tydelig om å rette seg etter hans ønsker. Ba henne om å ikke dytte han vekk under akten ellers skulle hun få det verre. Hun sa stopp flere ganger. At hun har tatt det opp tyder på at hun visste hva som ville komme og hun har opplevd dette flere ganger. Hvorfor ikke gå til politiet? Hørt om Stockholmsyndromet? Vold og overgrep i nære relasjoner blir sjelden gått til politiet med. Noen du er glad i voldtar deg. Det er sinnsykt. Alle ofre reagerer ulikt. Jenta er veldig ung. Her har forøvrig politiet i Manchester gått til arrest uavhengig av anmeldelser eller ikke. De vil etterforske uansett. Forøvrig har de nå utvidet arrest med ikke bare vold og voldtekt, men også drapstrusler. Mason Greenwood er ferdig i Manchester United og mest sannsynlig som profesjonell fotballspiller i Premier League. 9 1
Klossmajor Skrevet 1. februar 2022 #7 Skrevet 1. februar 2022 Jeg ville ikke avskrevet Mason Greenwoods fremtid som toppfotballspiller riktig enda. Han spiller tross alt i en liga som nylig har akseptert Mohammed bin Salman som ny eier for en av de større klubbene.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Hvis han blir dømt for det han er naklaget for er han garantert ferdig. Han må da sone såpass mange år at det ikke er forenlig med å prestere på topp selv om han fortsatt vil i 20-årene når han slipper ut. Men om han blir frikjent etter en lang rettsprosess. Vil han også da være ferdig som proff fotballspiller? Han vil ganske sikkert ikke få komme tilbake til United uansett, men det kan hende noen andre klubber vil ta han inn. Men det er en stor risiko omdømmemessig. Er det noen som vil ta sjansen? Det samme med Benjamin Mendy. Han er garantert ferdig i City uansett utfall av voldtektssaken. Blir han dømt er han ferdig som fotballspiller garantert. Blir han frikjent er det mer et pr-spørsmål. Lite trolig at en toppklubb i Europa vil ta han inn. Kanskje en miniklubb i 3 divisjon i hjemlandet eller noe. Anonymkode: 5f0f4...466
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 Ferdig uansett, tror jeg. Har du hørt lydopptaket? Anonymkode: 7378c...2d7 1
_popcorn_ Skrevet 2. februar 2022 #10 Skrevet 2. februar 2022 To like tråder er slått sammen. _popcorn_, mod
sommermor Skrevet 2. februar 2022 #11 Skrevet 2. februar 2022 Han er nok ferdig i United hvis han blir dømt. Men om han er ferdig som fotballspiller i alle klubber,det kan en ikke vite.
Madame Butterfly Skrevet 2. februar 2022 #12 Skrevet 2. februar 2022 13 hours ago, altius said: I utgangspunktet er jeg ikke uenig med dette. Det er bra politiet skal etterforske, og håper alle voldtektsforbrytere og konemishandler får sin straff.
Tipponull Skrevet 2. februar 2022 #13 Skrevet 2. februar 2022 Han forsvinner nok til klubber i Saudi-Arabia og tilsvarende land. Dette har andre voldtektstiltale gjort.
_popcorn_ Skrevet 2. februar 2022 #14 Skrevet 2. februar 2022 Ryddet for spekulasjoner og svar til det. _popcorn_, mod
Klossmajor Skrevet 2. februar 2022 #15 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ferdig uansett, tror jeg. Har du hørt lydopptaket? Anonymkode: 7378c...2d7 Jeg har sett et bilde, men ikke hørt lydopptaket. Men fra det øyeblikket Premier League i fjor ga innpass som klubbeier til en diktator av en oljesjeik som ikke lenge i forveien sendte et lag til Tyrkia for å myrde og partere en regimekritiker, og omkring samme tid ble mistenkt av norsk UD for å forsøke sende et lag hit til Norge for å myrde en annen regimekritiker bosatt her, mistet jeg all tro på etikk og moral i den ligaen der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå