AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Ville dere tolket denne som positiv? Anonymkode: af2f8...007
Twister Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Om det ikke har gått mer en 30 min før streken kom så mener jeg det ja
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 Har tatt en til bare annen test, er det helt sikkert at det er positivt? Er i sjokk Anonymkode: af2f8...007
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 Strek er strek😊 Gratulerer (om det er ønsket) ❤️ Anonymkode: 8d5c8...c72
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 Ja, du er gravid. Anonymkode: 5ff76...6b2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #8 Skrevet 31. januar 2022 Gratulerer du er Korona syk! Anonymkode: b3985...9ad
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gratulerer du er Korona syk! Anonymkode: b3985...9ad Hva mener du? Er ikke en koronatest Anonymkode: af2f8...007 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #10 Skrevet 1. februar 2022 Gratulerer 💖 Den er svak positiv. Ta en ny prøve i morgen på morgenurin for å se om den er sterkere. De sier det skal gå 2 dager mellom hver prøve i starten hvis man er usikker på resultater. Anonymkode: 9944c...d07
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #11 Skrevet 2. februar 2022 Hei! Jeg er helt ny på forumet, har bare vært inne å lest i ny og ned. Vet ikke om det er riktig plass å spørre heller, men prøver lykken 🙈 jeg har de siste kveldene vært svært kvalm, så ille at jeg bare har måttet legge meg ned å lukke øynene. Har også vært mye trøtt. Har vært gravid en gang tidligere som endte i ingenting, men har ikke blitt gravid siden. Dette er nå snart 4 år siden (er i fast forhold). Men på grunn av hvordan jeg har følt meg, tok jeg en rsfu test i dag tidlig, som viste tydelig positiv. selvfølgelig klarte jeg ikke dy meg i å teste igjen senere på dagen, og den var super svak! Kunne bare skimte en strek. Hva skal dette ha seg? Jeg blir så frustrert når jeg ikke skjønner hva som skjer.. andre som har opplevd lignende og vært gravid? Kanskje urinen har blitt mer vannet ut Ila dagen? Ikke vet jeg.. trodde ikke hcg ville slå ut så sterkt om det ikke var noe på gang. Takknemlig for alle svar på forhånd 🙈 Anonymkode: 3f103...0db
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #12 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg er helt ny på forumet, har bare vært inne å lest i ny og ned. Vet ikke om det er riktig plass å spørre heller, men prøver lykken 🙈 jeg har de siste kveldene vært svært kvalm, så ille at jeg bare har måttet legge meg ned å lukke øynene. Har også vært mye trøtt. Har vært gravid en gang tidligere som endte i ingenting, men har ikke blitt gravid siden. Dette er nå snart 4 år siden (er i fast forhold). Men på grunn av hvordan jeg har følt meg, tok jeg en rsfu test i dag tidlig, som viste tydelig positiv. selvfølgelig klarte jeg ikke dy meg i å teste igjen senere på dagen, og den var super svak! Kunne bare skimte en strek. Hva skal dette ha seg? Jeg blir så frustrert når jeg ikke skjønner hva som skjer.. andre som har opplevd lignende og vært gravid? Kanskje urinen har blitt mer vannet ut Ila dagen? Ikke vet jeg.. trodde ikke hcg ville slå ut så sterkt om det ikke var noe på gang. Takknemlig for alle svar på forhånd 🙈 Anonymkode: 3f103...0db Anonymkode: 3f103...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå