Lalalalam Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 https://www.nrk.no/osloogviken/okokrim-avdekker-flere-overgrep-mot-dyr-1.15800588 Tenk så mange dyr som IKKE blir oppdaget og lider i taushet! Hva skal vi gjøre med dette? De som er dømt for voldtekt burde ikke få lov å skaffe dyr? 1
Hanne83_ Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 "Det er oftest menn som begår denne typen kriminalitet. Mye av kommunikasjonen skjer på nettet. – Det foregår i forum og på ulike chattetjenester. På denne måten føler de at de har en tilhørighet i en gruppe, sier Olsen." Er det lov å kinkshame nå? 2
marita31 Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Det er forferdelig at det er overgrep mot både dyr og barn. Stakkars uskyldige som blir utsatt for dette. Jeg er så sint på mennesker som er så syke å gjør slike ting. 4
Rosatoast Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 marita31 skrev (Akkurat nå): Det er forferdelig at det er overgrep mot både dyr og barn. Stakkars uskyldige som blir utsatt for dette. Jeg er så sint på mennesker som er så syke å gjør slike ting. Helt enig, menneskene det gjelder burde jo forstå og vite at dette er svært unormalt og absolutt ikke greit. Lurer veldig på hvorfor de velger å gjøre dette selv om. Jeg forstår jo at de fleste av dem er såpass syke, at de rett og slett ikke evner å forstå hvor fælt, ekkelt og motbydelig disse handlingene er. 2
Hanne83_ Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 Rosatoast skrev (2 timer siden): Helt enig, menneskene det gjelder burde jo forstå og vite at dette er svært unormalt og absolutt ikke greit. Lurer veldig på hvorfor de velger å gjøre dette selv om. Jeg forstår jo at de fleste av dem er såpass syke, at de rett og slett ikke evner å forstå hvor fælt, ekkelt og motbydelig disse handlingene er. Mange gjør det fordi de føler de har rett til det. At de fortjener å få leve ut sin seksualitet. De innbiller seg at dyrene ikke tar skade av det. Deretter finner de likesinnede på nette som bekrefter deres tankegang. Lik tankegang som andre overgripere 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå