AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Trenger tips til et greit hotell innen kort avstand med kollektivtrafikk eller gå-avstand til Høyskolen på Vestlandet i Bergen. Trenger ikke veldig dyrt, men god standard. Hva er nærmest som har OK kollektivtilbud eller innen gåavstand? Anonymkode: 3ca13...e9a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Moxy Bergen. 20 min å gå. 10 min med kollektivt. 800-900 kr natten Anonymkode: da368...26e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Skrevet 1. februar 2022 Bybanen stopper rett ved høyskolen, så alle hotellene i sentrum kan brukes. Banen går hvert femte minutt på dagtid. Sjekk om du er medlem noe sted som gir hotellrabatter, ring til hotellet og hør om du kan få en avtale. Ikke bruk booking.com og liknende til annet enn å søke. Anonymkode: b8d35...96c
Gjest Blondie65 Skrevet 1. februar 2022 #4 Skrevet 1. februar 2022 Jeg ville valgt et hotell i sentrum fordi bybanen går hele tiden og stopper like utenfor. Det tar ca 10 minutter med bybanen dit. Jeg har ikke bodd noe særlig på hotellene i sentrum, så det er vanskelig å anbefale noen ut fra det. Terminus, som ligger på jernbanestasjonen har svært kort vei til Nonneseter bybanestopp, og helt OK rom og god frokost. Scandic Ørnen ligger også i gang avstand til bybanestopp (Bystasjonen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå