AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Vi har vært samboere i snart 5 år. Personlig har jeg vært arbeidsløs i snart 2 år, mistet jobben pga korona... Mannen min derimot jobber som snekker og forsørger økonomien. Problemet er at han tjener så utrolig lite. Er så vidt vi klarer å betale regningene. Mener ikke å være en pessimist, men begynner å bli så utrolig lei av å ha dårlig økonomi her hjemme.. Nesten som at jeg vurderer å gå fra dette forholdet. Han kjøper heller aldri gaver til meg. Sist gave jeg fikk var på julaften, nemlig et bilde av oss to.. Noe som var hyggelig, men samtidig litt flaut. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: cb4cc...371
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Hva du skal gjøre? 🤷♀️ Du har jo ingen inntekt selv, så da kan du enten bære glad for at mannen din forsørger deg, eller pakke snippesken og flytte inn i hva-du-nå-enn-har-råd-til. 🤷♀️ Som snekker tjener han da vel ikke SÅ dårlig? Anonymkode: a7fe4...758 33 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Skjerpe deg!! Anonymkode: ac60c...ed0 16
FunnyBoy123 Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 (endret) I mens han jobber livet av seg for å forsørge seg selv og deg, sitter du her på KG og klager.. Du må ta hodet ut av rumpen..skaff deg en forbanna jobb og bidra! Stakkars kar. Nesten som at han fortjener noen bedre. En som setter pris på han. Skjerpings. Endret 31. januar 2022 av FunnyBoy123 31
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 … Det er jo unektelig litt rart å lese om at du vurderer å gå fra mannen din fordi han tjener for lite. Samtidig som du er arbeidsledig og ikke tjener noe i det hele tatt? Jeg tolker det i hvert fall sånn når du sier at han «forsørger økonomien». Hva gjør du for å bidra til at økonomien skal bli bedre da? Er det bare hans ansvar? Merkelig tråd. Anonymkode: fa188...8b8 15
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 Gjøre alt for å skaffe deg en jobb så du kan bidra på lik linje med mannen din. Heldig som har en til å forsørge deg da, ikke alle har det. Anonymkode: f8525...906 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 Dette innlegget stinker, beklager å si det, litt troll. Du tjener småpenger som arbeidsledig selv, men kritiserer mannen for lav inntekt? Når du selv har lav inntekt? Eh? Finn deg først en jobb, så kan du begynne og klage. Hvorfor tror du at du skal klare deg alene på dagpenger? Det blir jo enda verre og dårligere økonomi. Det henger ikke på greip, det du sier. Du vil gjøre det slutt pga dårlig økonomi, og gå over til et liv alene med ENDA dårligere økonomi? Ja vel. Good thinking. Anonymkode: 8a5cc...824 13 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #8 Skrevet 31. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi har vært samboere i snart 5 år. Personlig har jeg vært arbeidsløs i snart 2 år, mistet jobben pga korona... Mannen min derimot jobber som snekker og forsørger økonomien. Problemet er at han tjener så utrolig lite. Er så vidt vi klarer å betale regningene. Mener ikke å være en pessimist, men begynner å bli så utrolig lei av å ha dårlig økonomi her hjemme.. Nesten som at jeg vurderer å gå fra dette forholdet. Han kjøper heller aldri gaver til meg. Sist gave jeg fikk var på julaften, nemlig et bilde av oss to.. Noe som var hyggelig, men samtidig litt flaut. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: cb4cc...371 Du skal selvsagt få deg en jobb?! Det virker som du mener mannen er grunnen til at dere ikke har god økonomi, men det er jo klart den som går hjemme uten jobb som er hovedårsaken til den økonomiske situasjonen (!) Du vurderer å gå fra forholdet?! Fordi mannen ikke tjener nok til at du kan slappe av og ikke jobbe? Jøss. Trodde vi var kommet lenger i 2022. Anonymkode: 5ff83...87c 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 Du virker utakknemlig og kravstor, skjerp deg. Anonymkode: 5ed1c...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #11 Skrevet 31. januar 2022 Hahaha dette er troll vel dere Anonymkode: b3da0...04b 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #12 Skrevet 31. januar 2022 Jeg bruker ikke kalle noen troll, men den kommentaren om at han ikke har gitt deg gave siden julaften, ødela all troverdighet. Anonymkode: 04469...ccf
Gjest Alterego666 Skrevet 31. januar 2022 #13 Skrevet 31. januar 2022 1 av 10 på Troll-O-Meteret. TS må skjerpe seg.
Gjest loveli Skrevet 31. januar 2022 #14 Skrevet 31. januar 2022 Trolleritrolleratrollelittegranntil.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #15 Skrevet 31. januar 2022 Er snekkere så dårlig betalt da?🤔 Anonymkode: 36c2c...f5f
Hanne83_ Skrevet 31. januar 2022 #16 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er snekkere så dårlig betalt da?🤔 Anonymkode: 36c2c...f5f Nei 😅
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #17 Skrevet 31. januar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hahaha dette er troll vel dere Anonymkode: b3da0...04b Det er vel det vet du Anonymkode: 5ff83...87c
tussi84 Skrevet 31. januar 2022 #18 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har vært samboere i snart 5 år. Personlig har jeg vært arbeidsløs i snart 2 år, mistet jobben pga korona... Mannen min derimot jobber som snekker og forsørger økonomien. Problemet er at han tjener så utrolig lite. Er så vidt vi klarer å betale regningene. Mener ikke å være en pessimist, men begynner å bli så utrolig lei av å ha dårlig økonomi her hjemme.. Nesten som at jeg vurderer å gå fra dette forholdet. Han kjøper heller aldri gaver til meg. Sist gave jeg fikk var på julaften, nemlig et bilde av oss to.. Noe som var hyggelig, men samtidig litt flaut. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: cb4cc...371 utakknemlig kalles dette. Sett heller pris på at han gidder å hoved forsørge dere iht regninger og mat. Gaver er faktisk luksus, og mange får ikke gaver mer enn til jul og bursdag. Noen har avtalt at de ikke gir hverandre engang. Og hvordan økonomien skal bli bedre er faktisk mest opptil deg. Du må skaffe deg inntekt og bidra
AprilLudgate Skrevet 31. januar 2022 #19 Skrevet 31. januar 2022 Tuller du? Klapp igjen nebbet og søk jobber er mitt råd.
Mezzosoprena Skrevet 31. januar 2022 #20 Skrevet 31. januar 2022 Selvfølgelig har dere dårlig økonomi, dere har jo bare én inntekt! En snekker tjener virkelig ikke så dårlig, men dagens samfunn er ikke lagt opp til at man skal klare seg på én inntekt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå