Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag krabbet barnet mitt til soverommet og bort til senga. Jeg hadde visst ikke tatt de andre hintene😅 Sier ditt barn i fra om når det er på tide med en dupp?

Anonymkode: dbbec...c27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn har aldri vært interessert i dupp, og de har aldri bedt om det. Samtidig gir de signaler om at de er trøtte (gjesping, gni i øynene, ser trøtte ut o.l.). Da er det bare å legge dem til dupp og hjelpe dem med å sovne.

Anonymkode: 7ad92...e86

• Liker 3
Skrevet

Mitt barn har aldri likt å sovne, så vi har ikke opplevd så enkle legginger.

Derimot har jeg hørt om andre barn som er enkle. Mitt barns venn pleier å be om å få slik og kos, og legger seg selv i sengen for dagdupp.

De to barna har veldig ulik personlighet, så det overrasker meg ikke at også legging er forskjellig.

Anonymkode: ee83c...93c

• Liker 1
Skrevet

Den eldste har aldri gjort det som jeg kan huske, og protesterte ofte på å bli lagt da hun var baby. Hun brukte også lang tid på å sovne i perioder, både til lur og om kvelden. Lillesøsteren kan også rett som det er finne på å krabbe til soveromsdøren og si i fra at hun vil legge seg. Hun har foreløpig ikke hatt perioder hvor legging har tatt lang tid. 

Anonymkode: e9d4c...c00

• Liker 2
Skrevet

Aldri, han er tre år nå og har alltid gjort alt han kan for å holde seg våken 😅

Anonymkode: 08f6e...a90

Skrevet

Min på halvannet har aldri gjort det, men han vil helst ikke legge seg heller da. Barn som liker å sove kan sikkert finne på å gjøre sånt.

Anonymkode: 48da2...884

Skrevet

Min eldste kunne krype bort og klore på soveromsdøra når han var liten. Godt sovehjerte🥰 

Yngste på 6 år, stritter fremdeles imot all søvn. 

Anonymkode: 626ed...9ad

Skrevet

Aldri sett. Treåringen vil heller svime av av utmattelse enn å frivillig innrømme at han er trøtt!

Anonymkode: 78101...c8f

Skrevet

2-åringen vår sier fra. Har vel gjort det siden hun kunne uttrykke det med ord, ca halvt års tid. Men ikke for natten, kun på dagen :) 

Anonymkode: 53a98...c9f

Skrevet

Min fireåring har bedt om å få legge seg to ganger. Begge ganger våknet han dagen etter med feber, så det er ikke noe jeg håper på at gjentar seg.

Anonymkode: 2d66e...229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...