Gå til innhold

Erfaring med fillers i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned mye i vekt og ansiktet har falt helt sammen føler jeg. Merker også tegn til aldring i ansiktet. Har bestemt meg for å ta fillers for å løfte ansiktet litt igjen. Er det andre som har gjort det her, og vil dele erfaringer? 
Blir man hoven eller blå? Hvor raskt ser man resultatet? :) 

Vurderer også under øyenene (tear throug), da huden har sunket veldig inn der. Lurer på det samme der - ser man resultatet fort, og blir man blå? Er du fornøyd? :) 

Og hvor lenge varte det før man må ta en ny behandling? Har hørt 1år :) 

Anonymkode: e550c...136

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok første gang filler i nasolabial linjen (smilelinjen fra nese til munn) og ble veldig fornøyd. Smilelinjen forsvant på et blunk. Men etter hvert har jeg blitt eldre og mistet volum i ansiktet og gikk tilbake for å ta mer filler i nasolabial linjen. Da frarådet hun det men rådet meg heller til å ta filler i kinnet, like under øyet, for å løfte huden litt. Dette hadde effekt på innsunkne kinn, men ikke så mye på smilelinjen. Følte meg heller ikke helt som meg selv etter denne filleren. Jeg dro så tilbake for å ta skinbooster. Dette er mange små dråper fordelt utover ansiktet. Dette skulle gi fukt og glød til huden og hjelpe mot rynker. Det gjorde det en liten stund, men nå må jeg gjøre noe med den løse huden igjen. Har lest om profhilo og har bestilt time til det. Jeg har litt løs hud rundt munnen spesielt og føler at det gjør meg gammel. Men jeg er også redd for at filler skal hope seg opp i ansiktet og gjøre problemet verre. Jeg er også redd for å bli et puteansikt. Da er det så tydelig at man har tatt for mye filler… 

Anonymkode: 80011...dc6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...