AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Jeg har null matlyst. Vært sånn i 3 dager nå og jeg gjør alt jeg kan for å fikse dette. Fant en slik i fryseboksen og endelig fikk jeg skikkelig lyst på mat. Helt til jeg innså at jeg ikke har mikrobølgeovn lengre 😭 De er jo delt i to med kjøttet osv i den ene delen og risen i den andre delen. Noen som har testet å tine dette og så varme det opp i en gryte? Har ikke krefter til å tenke nå på tredje dagen uten mat, jeg bare vet jeg må få i meg mat 🙈 Anonymkode: 30378...4d4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Varm det i alu folie inni ovn. Anonymkode: 34e65...83e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Det skal jo vel gå bra å bare hve det ned i ei gryte på svak varme til det har tina. Anonymkode: 85e33...c26 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Takk for svar. Jeg tinte den sakte opp i gryta og så skrudde opp varmen mot slutten. Det ble godt, men veldig tjukt kontra når man bruker mikrobølgeovnen. Men samma det, smakte godt og jeg fikk endelig i meg mat 😊 Anonymkode: 30378...4d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå