AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Hvilke konsekvenser får passasjerer som trakasserer og tafser på dere mens dere er på jobb? Hvordan reagerer du, og hvordan får du lov til å reagere? Dette har jeg lurt litt på. Får man lov til å sette passasjerer ordentlig på plass ved bedriten oppførsel? Tror jeg hadde klikka (kjefta) litt, hadde dette vært uprofesjonelt? Synes du at noen passasjerer får slippe unna for lett? Anonymkode: 69e42...98a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 På samme måte som ved rasisme. Passasjerer som gjør hitler-hilsen eller roper ut rasistiske kommentarer til andre på flyet blir hentet av politiet. Det samme med de som seksuelt trakasserer. Anonymkode: 74120...d03 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Har jobbet som flyvertinne. Jobber i dag som ingeniør. Husker godt at det var en full passasjer som begynte ta på rumpen min.. Var utrolig ubehagelig. Samtidig kunne jeg ikke bli sint heller, det ville gi et dårlig inntrykk.. Gikk til kapteinen og sa ifra. Endte med at han snudde hele flyet tilbake til avgangs-flyplassen. Passasjeren ble sparket ut av flyet og måtte bli med vaktene. Anonymkode: 3fe51...791 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå