Gå til innhold

Min nærmeste nabo spiller i favorittbandet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte godt dette bandet, som er relativt store i norsk skala, i sikkert fem år før jeg og samboeren kjøpte leilighet i firemannsbolig sammen, og til vår store overraskelse bor vi nå i samme hus som dette bandmedlemmet. Det er ett eller annet som gjør at det føles så rart å høre på musikken til dette bandet nå, føler meg nesten creepy på en måte? Det er nesten sånn at det har blitt til en guilty pleasure av en eller annen grunn, som jeg ikke forstår helt selv. Hører kun på musikken deres når jeg er alene, men jeg tør ikke å kjøre inn på vår felles parkeringsplass med den musikken på anlegget i tilfelle han som spiller i bandet skal være ute og få det med seg. Innser at det kanskje bare er jeg som er helt rar her, men jeg er fortsatt interessert i å vite hva folk her inne mener om saken 😅 

Anonymkode: c8ddb...f2c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt og følt nøyaktig det samme:laugh:

• Liker 16
Skrevet

Haha så kult!  Ta med noen cder og be ham signere?

Anonymkode: cde2a...e0b

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg foreslår at du slår hull på byllen ved første anledning og går og hilser på naboen og sier at du digger musikken deres. 

Skrevet

Haha jeg hadde også følt på det samme som deg 😅

Anonymkode: 2cfe2...1d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha så kult!  Ta med noen cder og be ham signere?

Tror jeg heller vil dø og synke i jorda enn det der!! 😂

• Liker 2
Skrevet
Blondie65 skrev (2 minutter siden):

Jeg foreslår at du slår hull på byllen ved første anledning og går og hilser på naboen og sier at du digger musikken deres. 

Ja! Han blir sikkert bare glad om han hører at du liker musikken. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror jeg heller vil dø og synke i jorda enn det der!! 😂

Venninna mi er nabo med en som jeg elsker bandet til, vi gikk bort der med en plate jeg har og han og kona inviterte oss inn på kaffe. Jeg var så star struck at jeg nesten ikke huska navnet mitt da han skulle skrive 😁

• Liker 2
Skrevet

Hadde heller ikke kjørt inn på parkeringen med den musikken blastende 😅😅

Kunne fint sagt jeg er fan da. 

Men hadde ikke spurt naboen om autograf heller 😅

Greit å stå med band-t shirt på konsert, men kleint å møte de på Kiwi i den t shirten 😅 Rart det der.

Anonymkode: b8ad1...81d

• Liker 6
Skrevet

Si hvem det er da - vær så snill 🙂

Anonymkode: a9a1d...07d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Si hvem det er da - vær så snill 🙂

Anonymkode: a9a1d...07d

Hehe, dessverre 😊 blir for lett å finne ut hvor jeg bor da. Og tenk om han så at jeg har laget emne om ham, tror han hadde kjent det igjen fordi jeg og samboeren min er de som nyligst flyttet inn her 😅

Skrevet

Bedre å være nabo med en du liker musikken til enn feks meg som var nabo til en jeg ikke kunne fordra musikken til. Han er litt "likssom", og vært med i Stjernekamp, men musikken og stemmen er grusom og i hvertfall ikke min smak. Komme hjem til vanvittig øving i overetasjen, og operastemme som bråker mer enn klinger. En som prøver litt for hardt. Og når bandet ikke selger så må man jo prøve seg på andre arena. 😂🙈

Anonymkode: 1cff3...b30

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bedre å være nabo med en du liker musikken til enn feks meg som var nabo til en jeg ikke kunne fordra musikken til. Han er litt "likssom", og vært med i Stjernekamp, men musikken og stemmen er grusom og i hvertfall ikke min smak. Komme hjem til vanvittig øving i overetasjen, og operastemme som bråker mer enn klinger. En som prøver litt for hardt. Og når bandet ikke selger så må man jo prøve seg på andre arena. 😂🙈

Hahahaha, skjønner at det kan bli uholdbart i lengden 😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hahahaha, skjønner at det kan bli uholdbart i lengden 😂 

Ja🙈🥴 Stakkars ørene mine 😂 Men samboer bruker av og til å synge for full hals, og han er veldig flink, men er dog ikke kjendis 🥲

Skrevet

Pyser! 😂 Full guffe på stereoen med favorittlåtene. Du lever jo drømmen.  Husker jeg fantaserte om å være nabo med favorittartisten min. Er det ikke bare hyggelig å spille musikken? Og spør de - sier du "Ja, jeg har vært blodfan x antall år" 

Anonymkode: cd184...b64

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har vært ute for noe lignende og tok det opp med dama.

Jeg sa at jeg hadde likt musikken til ____, lenge før hun og jeg ble kjenninger (gjennom mora hennes) og at jeg nå følte meg som en stalker når jeg spilte musikken, hun lo bare og sa at hun satte pris på tilbakemelding og at jeg måtte spille platene så mye jeg bare gadd. Jeg holdt avstand til henne i ettertid da, for jeg var ikke interessert i å bli en kamerat av henne sånn egentlig. Grei dame, men vi hadde ikke personkjemi sammen, sånn sett.

Endret av O.G.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...