Gå til innhold

Skjeive skuffer i en kommode, kan det fikses?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg eier ikke teknisk sans, så dette er ikke noe jeg klarer iafall. Har en kommode fra Bohus som plutselig har fått skjeive skuffer. Jeg har sett om det er noe som har satt seg fast men det er det ikke. Er de øverste skuffene som jeg ikke får helt inn, og det er sykt irriterende. Til og med min far som er ingeniør skjønte det ikke. Litt dumt å kaste en kommode jeg egentlig er fornøyd med, men kan sånt fikses?

Er denne jeg har:

LINE Kommode | Bohus 

Går det evt an å leie inn noen til å ordne det via mittanbud.no, eller er det teit? Jeg føler meg som verdens blondeste dame men jeg er helt håpløst med sånne tekniske greier🙈 Blir jo dyrt om jeg må kjøpe ny kommode hele tiden. 

Anonymkode: 3946d...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vanlig kommode med skuffer som går på skinner. Dersom den er skjev så er det vel noe problem med festet til en skinne i kommoden eller på selve skuffen, vil jeg tro? Uansett så kan det nok bli fikset relativt lett ja. 

Litt kleint å betale noen for å ordne det, men må man så må man. Kan jo også ta ut skuffene og se om problemet ligger på dem, også ta dem med til bohus evt? Er du innenfor 5 års reklamasjonsfristen kan du jo reklamere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost skrev (2 minutter siden):

Helt vanlig kommode med skuffer som går på skinner. Dersom den er skjev så er det vel noe problem med festet til en skinne i kommoden eller på selve skuffen, vil jeg tro? Uansett så kan det nok bli fikset relativt lett ja. 

Litt kleint å betale noen for å ordne det, men må man så må man. Kan jo også ta ut skuffene og se om problemet ligger på dem, også ta dem med til bohus evt? Er du innenfor 5 års reklamasjonsfristen kan du jo reklamere.

Takk for svar! Er egentlig kjempefornøyd med kommoden, for den er så stor og har masse oppbevaring. Jeg sendte mail til Bohus om det her, de også snakket om skinnene. Men hvordan får jeg ut skuffen? Til og med faren min skjønte ikke det, selv om han hjalp meg å sette den sammen. Mulig jeg kan reklamere ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar! Er egentlig kjempefornøyd med kommoden, for den er så stor og har masse oppbevaring. Jeg sendte mail til Bohus om det her, de også snakket om skinnene. Men hvordan får jeg ut skuffen? Til og med faren min skjønte ikke det, selv om han hjalp meg å sette den sammen. Mulig jeg kan reklamere ja. 

Dersom jeg tolker bruksanvisningen rett så er det to skruer (en på hver side) på innersiden av skuffene, som må skrus opp. Da burde du kunne dra skuffene ut. 

Etter du har gjort det, prøv å ta tak i skinnene og se om de er bevegelige, både på skuffene og inni kommoden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...