VirreVapp Skrevet 10. juni 2022 #61 Del Skrevet 10. juni 2022 Jeg hadde brydd meg nada, men ser jo at det er no no for mange. Spør venninnen din, og respekterer svaret. Ganske enkelt 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #62 Del Skrevet 10. juni 2022 Fatter ikke at folk bryr seg om dette. Det betyr absolutt ingenting hvilken farge gjestene har på klærne sine. Anonymkode: 6324b...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #63 Del Skrevet 11. juni 2022 Min beste venninne som også var forlover gikk i hvit, enkel kjole. Det er noe vi snakket om sammen som jeg synes ser veldig fint og elegant ut. Jeg hadde ikke hatt noe problem hvis andre dukket opp i hvitt heller. Det er ikke noe tvil om hvem som var bruden. Anonymkode: 64509...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #64 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 16.58): Fatter ikke at folk bryr seg om dette. Det betyr absolutt ingenting hvilken farge gjestene har på klærne sine. Anonymkode: 6324b...c40 Tradisjoner betyr noe for mange. Det er det bare å respektere for du kan ikke bestemme hva som er viktig for andre. Kommer du i hvitt, rødt eller sort i bryllup så må du tåle reaksjoner. Anonymkode: b5376...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #65 Del Skrevet 12. juni 2022 Jeg hadde hvit/off White minikjole i et bryllup engang, og visste ikke at man ikke skal ha hvit kjole som gjest. Ingen kommenterte det så tror ikke folk er så opptatt av sånne gamle regler. Hvis noen har en fotsid kjole som ligner litt på brudekjole jam jeg forstå at det er feil. Anonymkode: 4ed84...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokah Skrevet 15. juni 2022 #66 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg gifter meg snart og bryr meg ikke om hvilken farge kjoler som kommer. Hvit, svart, rød eller blå. Gleder meg til alle folka som kommer og at vi skal ha en fantastisk dag sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #67 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 18.26): Jeg hadde hvit/off White minikjole i et bryllup engang, og visste ikke at man ikke skal ha hvit kjole som gjest. Ingen kommenterte det så tror ikke folk er så opptatt av sånne gamle regler. Hvis noen har en fotsid kjole som ligner litt på brudekjole jam jeg forstå at det er feil. Anonymkode: 4ed84...5d3 Men de TENKTE nok mye. Og minikjole i tillegg? Hadde jeg vært bruden hadde jeg sendt det hjem for å skifte. Anonymkode: 49264...29e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #68 Del Skrevet 15. juni 2022 Hei! Jeg var selv hvit brud, og satte stor pris på at ingen andre møtte opp med hvit kjole. Som bryllupsgjest syns jeg også det er fint når bruden skiller seg ut med hvitt. Selv om du kanskje mener at reglene er utdaterte, så betyr ikke det at bruden mener det, og det må du respektere. Selv skal jeg ha en nude/beige kjole i bryllup i sommer, og jeg har spurt bruden om det er greit. Det er heller ikke en selvfølge at bruden er hvit heller, så det sikreste er alltid å spørre. Spør bruden og be om et ærlig svar. Let etter en kjole allerede nå, så har du back up. Kanskje finnes samme modell i en annen farge? Anonymkode: 3c632...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi Skrevet 17. juni 2022 #69 Del Skrevet 17. juni 2022 Jeg skal gå i en farget kjole i mitt bryllup, og har derfor spesifikt fortalt folk at de kan gå i hvitt om de ønsker det. Om det ikke er spesifisert fra brudeparet så lar man være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå