Gå til innhold

Kan jeg gå med hvit kjole i bryllupet til venninnen min?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke gjort det. Hadde nok tenkt du var en idiot med mangel på etikette. 

Anonymkode: 7d78e...2db

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Har bruden invitert huleboere i bryllupet sitt?

Det bor en huleboer i alle.

Anonymkode: 9f0d1...77f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Siden du spør, vet du at det ikke er greit. Litt typis den forsmådde som ikke fikk brudgommen.

Anonymkode: f4416...c8f

Eller en kvinne som gir faen, elsker drama og bare tenker på seg seg selv og sitt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg ville ikke gjort det. Hadde nok tenkt du var en idiot med mangel på etikette. 

Anonymkode: 7d78e...2db

Ja en kvinner som gjør slikt ville jeg tenkt var litt enkel...sånn 8/10. 

Endret av Djungelvrål
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg hadde hvit kjole i et bryllup, der bruden hadde rød /svart kjole. Selv det tror jeg ikke falt i smaken hos bruden. MULIGENS det kunne ha noe med at jeg hadde tatt henne i å pule broren til han hun giftet seg med 3 mnd før bryllupet. Hun likte i hvertfall ikke at jeg hadde hvit kort blondekjole.

Anonymkode: 392cd...73c

Høres ut som et skikkelig østfold-bryllup. La meg tippe, de var amcar-fans og norske "raggare" og det ble spilt Eddie Meduza på bryllupsfesten.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg hadde hvit kjole i et bryllup, der bruden hadde rød /svart kjole. Selv det tror jeg ikke falt i smaken hos bruden. MULIGENS det kunne ha noe med at jeg hadde tatt henne i å pule broren til han hun giftet seg med 3 mnd før bryllupet. Hun likte i hvertfall ikke at jeg hadde hvit kort blondekjole.

Anonymkode: 392cd...73c

Hvit kort blondekjole i bryllup,  så utrolig tacky. 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Høres ut som et skikkelig østfold-bryllup. La meg tippe, de var amcar-fans og norske "raggare" og det ble spilt Eddie Meduza på bryllupsfesten.

Du er ikke noe annet enn fordomsfull og kjip. 

Anonymkode: ed7bf...b33

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har en kjole som jeg elsker, men er det veldig teit å gå med hvit kjole som ikkebrud?

Anonymkode: fa9e8...755

Spør venninnen din om du får bruke kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (På 1.2.2022 den 15.14):

Spør venninnen din om du får bruke kjolen.

Kanskje hun kan spørre om å få bruke brudekjolen, like så godt.

Anonymkode: 1f4d4...d13

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kanskje hun kan spørre om å få bruke brudekjolen, like så godt.

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva slags folk er det som stiller slike spørsmål?! Klarer du virkelig ikke å forstå selv at man ikke går i hvit kjole i andres bryllup?

Jeg blir så matt av alle de idiotiske spørsmålene og trådene her inne. Mister fullstendig troen på menneskeheten.

Anonymkode: 2518d...69c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (På 3.2.2022 den 4.08):

???

Hva er så vanskelig å forstå?
TS ønsker å bruke hvit kjole som gjest, du foreslår at hun spør hva bruden mener om det, og jeg sier så at hun like så godt kan spørre om å få bruke brudens kjole. Det blir like dumt som å dukke opp i hvit kjole som gjest. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror personlig jeg ville droppet hvit kjole i bryllupet. Hvorfor velge hvit akkurat den dagen venninnen din skal gifte seg når det er så mange flotte farger ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 16.40):

Har en kjole som jeg elsker, men er det veldig teit å gå med hvit kjole som ikkebrud?

Anonymkode: fa9e8...755

Spør bruden..ikke oss... er det greit for henne? Hvis ja, så ok! Hvis nei, finn noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Annonse

Hadde noen kommet i hvit kjole i mitt bryllup hadde jeg bedt de om å forlate stedet eller skifte til noe passende. 

Anonymkode: f5c67...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min dukket opp i kremfarget kjole i bryllupet mitt og min brudekjole var off-white.. Da hun la ut bilde av seg selv på SoMe trodde flere at hun hadde giftet seg. Hadde hun vist meg kjolen på forhånd hadde jeg bedt henne velge en annen kjole på min regning! 

Anonymkode: f79d5...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Søsteren min dukket opp i kremfarget kjole i bryllupet mitt og min brudekjole var off-white.. Da hun la ut bilde av seg selv på SoMe trodde flere at hun hadde giftet seg. Hadde hun vist meg kjolen på forhånd hadde jeg bedt henne velge en annen kjole på min regning! 

Anonymkode: f79d5...0e4

For ei kjerring!   

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig veldig veldig teit. det spiller ingen rolle om den er kritthvit, off white, benhvit, eggeskall u name it, man går ikke i kjole i hvitfarge i et bryllup om man ikke er brud uansett. Det er fullstendig smakløst, og slett ikke et utdatert regel som kun gjaldt for 50 år siden (som noen påstod over her).  

Anonymkode: c515d...7bd

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...