AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 her jeg bor er det utelukkende fotball eller håndball som gjelder (eventuelt langrenn om vinteren, men det har ikke vært nok snø i vinter) men det er vel ikke alle ungdommer som er like idrettsinteresserte, og heller ikke er flink til musikk / sang (og dermed ikke passer ordentlig inn i eventuelle kultur-tilbud. Så hva kan man egentlig finne på da? Anonymkode: 18dae...c82
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Full time gaming. Anonymkode: 71c42...565
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Treningssenter, fotball, svømming, hest, lage tiktokvideoer, 'truckspotting', og scooterkjøring er stort her blant ungdom. Anonymkode: 1faaf...4de 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 E-sport, kodeklubb, teater, vanlig online gaming med venner, treningsstudio er ting utenom lagstreninger (og dans, boksing, turn osv) Veldig mange som bare er med venner og ikke driver noe organisert, gjelder spesielt jenter. Mest er det mye trening eller ingen trening. Anonymkode: 9d95d...920 1
Arkana Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 Min tenåring er med i speideren og kodeklubb/Maker Space.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): her jeg bor er det utelukkende fotball eller håndball som gjelder (eventuelt langrenn om vinteren, men det har ikke vært nok snø i vinter) men det er vel ikke alle ungdommer som er like idrettsinteresserte, og heller ikke er flink til musikk / sang (og dermed ikke passer ordentlig inn i eventuelle kultur-tilbud. Så hva kan man egentlig finne på da? Anonymkode: 18dae...c82 14åringene gamer helt greit. De trener 4 ganger i uka og ofte kamper i helga, så helt greit. Mye ute vår/sommer/ deler av høsten,men fra november til ca slutten av mars er det mye gaming Anonymkode: e7944...63a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå