AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Har du noen kjerringråd for å sette igang fødsel som fungerte for deg? Anonymkode: 63713...b39
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Modningsakupunktur 👌🏼 Anonymkode: d8530...31b 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Modningsakupunktur 👌🏼 Anonymkode: d8530...31b Spennende. Hvilken uke gjorde du det i, og hvor mange ganger?😁 Anonymkode: 63713...b39
mingus Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 Vet ikke om det var det som gjorde susen, men jeg fikk med mannen min med på å støvsuge hele huset så skulle jeg følge etter med moppen over alle gulv, og vaska do og speilet/benken på badet og vaska masse klær.. så vi skulle få det klart og fint til babyen kom den 2 februar. Dette var 39+2. Nå sitter jeg her med en 5 dager gammel baby, som kom noen timer etter at den husvasken satte igang noen heftige rier. 2t39 min styrtfødsel 😅 Trodde jeg var truffet av toget. Jeg ringte jo fødeavdelingen på kvelden og spurte om nedvask av hus kunne forårsake kraftige kynnere som gjorde vondt i korsrygg og øvre lår, og hun lo litt da jeg fortalte dette og at husvasken var typisk kjerringråd for igangsetting, og jeg måtte bare komme inn når de ble regelmessige. 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Spennende. Hvilken uke gjorde du det i, og hvor mange ganger?😁 Anonymkode: 63713...b39 Gjorde det 5 dager før termin første behandling, 2 dager før termin siste behandling. Baby kom da rett på termin to dager etter behandling. Hadde nok gått over om jeg ikke hadde gjort det. Gikk med 1 cm åpning i to uker i forveien. Man blir ganske slapp og emosjonell av den første behandlingen. Men følte det hjalp på meg ihvertfall Riene kom på natten etter siste behandling husker jeg. (Hadde en lang fødsel) Anonymkode: d8530...31b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 Jeg er 100% sikker på at jeg lo i gang fødselen. Så noe helt sinnsykt gøy på TV på kvelden, og vannet gikk ila natten. To dager før termin. Oxitocinnivået må ha skutt i været. Ut kan han hvert fall 🤣🤣 Anonymkode: 08936...a76 1 1
Million Skrevet 31. januar 2022 #8 Skrevet 31. januar 2022 Litt for tidlig for min del, men...snømåking. Det satte i gang premature rier.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #9 Skrevet 31. januar 2022 Modningsakupunktur jeg fikk på sykehuset 😊 Hverken bilkjøring på grusvei, husvask eller joggetur hjalp.... Skal sex ha effekt må han komme 3 ganger rimelig tett sammen. Det klarer ikke min mann 😆 Med andre var det stripping som akutt satt i gang riene 😅 Anonymkode: 25664...d7e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #10 Skrevet 31. januar 2022 Sex definitivt Anonymkode: 80f8b...bae
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #11 Skrevet 31. januar 2022 Million skrev (1 time siden): Litt for tidlig for min del, men...snømåking. Det satte i gang premature rier. Oi, hvor mange uker før tiden? Anonymkode: fc400...6bb
Million Skrevet 31. januar 2022 #12 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi, hvor mange uker før tiden? Anonymkode: fc400...6bb Jeg var 7 måneder på vei bare... Så ja, det ble sykehusinnleggelse fire ganger i de kommende ukene for å få stoppet de premature riene med intravenøs medisin. De klarte det flere ganger, men det kom tilbake. Den femte gangen jeg ble innlagt, var jeg akkurat 8 mnd på vei og en kalendermåned før termindato. Da sa legen at de ikke ville stoppe fødselen mer, men la barnet bli født. Og det ble han, en måned prematur. Det gikk bra, han var bare litt liten (2,8 kg) og fikk gulsott. Men frisk og fin. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #13 Skrevet 31. januar 2022 Modningsakupunktur fungerer vel på ca 10%(?). Det hadde null effekt på meg. Sex er det eneste kan fungere for å få i gang fødsel. Stripping kan fungere, men da må man vel være bittelitt moden først? Man kan ikke vaske eller jogge i gang en fødsel. Da er det tilfeldig at fødselen begynner kort tid etter disse aktivitetene. Men jeg likte godt AB...a76 som tror hun lo i gang fødselen. Det fikk jeg lyst til å prøve. Om ikke annet, har man det kjempegøy, så kan jeg skrive her etterpå at det ikke fungerte. Anonymkode: d5540...d56 2
bettsa Skrevet 31. januar 2022 #16 Skrevet 31. januar 2022 Modningsakupunktur, 6 timer etterpå gikk vannet.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #17 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Analsex Anonymkode: 75ede...a8c Hvorfor akkurat det? Anonymkode: 3e533...3dd
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #19 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Modningsakupunktur fungerer vel på ca 10%(?). Det hadde null effekt på meg. Sex er det eneste kan fungere for å få i gang fødsel. Stripping kan fungere, men da må man vel være bittelitt moden først? Man kan ikke vaske eller jogge i gang en fødsel. Da er det tilfeldig at fødselen begynner kort tid etter disse aktivitetene. Men jeg likte godt AB...a76 som tror hun lo i gang fødselen. Det fikk jeg lyst til å prøve. Om ikke annet, har man det kjempegøy, så kan jeg skrive her etterpå at det ikke fungerte. Anonymkode: d5540...d56 Sant at modningsakupunktur ikke har effekt på alle, har noe med om man gjør det for tidlig eller ikke ble jeg forklart. Og at de settes på riktig soner. Sex hadde null virkning her, og vi prøvde masse. Anonymkode: d8530...31b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #20 Skrevet 31. januar 2022 Føler jeg prøvde det fleste kjerringrådene. Full husvask, sex, bringebærblad-te (hvis jeg husker riktig), rydding i alle skuffer og skap, spiste sterk mat, vasket vinduer, gikk turer osv! Dette holdt jeg på med en stund. Det jeg gjorde kvelden før fødsel var at jeg bestilte meg noe god mat, slappet av, så på tv og tok livet med ro! Var alene på kvelden da samboer var på jobb, og hadde full fokus på meg selv og lille i magen. Så for meg «fungerte» det å ikke stresse med det. Men det kan selvfølgelig være helt tilfeldig! Kunne vært han kom den dagen uansett hva jeg hadde prøvd og ikke prøvd Fødte 5 dager før termin. Anonymkode: e32da...965
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå