AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Legger ved et ekkelt bilde nederst her, som jeg lurer litt på om kan bety MA... Jeg har siste 5 dagene nesten ikke lenger vondt i brystene, og forstoppelsen/luftproblemene, og verste kvalmen har gitt seg.. Jeg var 8+3 når dette startet, og igår fikk jeg skikkelig vondt i symfysen? Vet ikke helt hva det beinet nederst ved livmoren heter. Idag føler jeg meg øm og rar i skjeden/rundr skjeden, og litt svaaaak murring i korsrygg/bekken. Føler meg liksom ikke spesielt gravid lenger.. Det kom ut brunlig utflod istad, og igår ettermiddag kom det ut en klump med slim, annerledes slim enn jeg var vandt til. Utfloden jeg har hatt siste 5 ukene har også gitt seg helt. Det var en uplanlagt graviditet, så det går nok bra med mef om det ikke går.. men fortsatt veldig sårt.. Noen som har opplevd samme ved SA/MA? Anonymkode: ef561...142
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Kan være helt uskyldig også, men det var akkurat lik farge osv da min MA startet også, kom ikke ut blod så måtte ha hjelp til å få det ut. Jeg var i uke 10.. håper det er helt uskyldig hos deg🤞🏻 Anonymkode: 7b2f5...92a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan være helt uskyldig også, men det var akkurat lik farge osv da min MA startet også, kom ikke ut blod så måtte ha hjelp til å få det ut. Jeg var i uke 10.. håper det er helt uskyldig hos deg🤞🏻 Anonymkode: 7b2f5...92a Ja jeg føler på en måte på meg at dette er en MA eller SA.. har litt ømhet i korsrygg og underliv idag.. føler noe er annerledes, og fleste symptomer har gitt seg.. Håper det er uskyldig jeg også🤞🏻❤ Jeg blir litt bekymre pga fargen på utfloden, og jeg føler meg som sagt ikke gravid lengre.. Jeg føler på en måte det er litt for tidlig at hcg synker naturlig også.. Anonymkode: ef561...142
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Hvordan går det? Har du målt hcg? Anonymkode: 58301...f6c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan går det? Har du målt hcg? Anonymkode: 58301...f6c Jeg var helt gravid gitt! Hadde utviklet seg slik det skulle, så var ingenting å bekymre seg for. Anonymkode: ef561...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå