Gå til innhold

Fant en dildo på rommet til søsteren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lette etter noe min lillesøster ba meg finne på rommet hennes. Jeg roter ellers aldri i sakene hennes. Fikk mildt sagt min livs overraskelse da jeg fant en dildo i en av skuffene hennes. Hun er bare 14 år. Er dette normalt? 

Anonymkode: 00ce6...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: d82dd...761

• Liker 1
Skrevet

Ellers, så har du det bra?

Anonymkode: 291c6...7f8

Skrevet

Hvorfor i alle dager roter du rundt der? Hun har rett på privatliv.

Anonymkode: 5adf1...3b1

• Liker 2
Skrevet

Helt normalt :)

Anonymkode: bc9ed...84d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor i alle dager roter du rundt der? Hun har rett på privatliv.

Anonymkode: 5adf1...3b1

Det er en fordel å lese hi 

Anonymkode: c4210...9ef

• Liker 2
Skrevet

Dette har du ingenting med. Lat som ingenting å la henne ha sexualiteten sin i fred. Det er ikke noe du må gjøre noe med. 

Anonymkode: c4210...9ef

• Liker 1
Skrevet

Tipper at du er hennes eldre bror eller? Kan du ikke bare holde deg unna sexuallivet hennes? Hva hun gjør har du ingenting med! 

Anonymkode: 6333c...2fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tipper at du er hennes eldre bror eller? Kan du ikke bare holde deg unna sexuallivet hennes? Hva hun gjør har du ingenting med! 

Anonymkode: 6333c...2fc

Det stemmer. Ble bare så sjokkert over at den uskyldige lille favorittsøsteren min drev på med slikt. Er ikke barn barn lenger? Kommer ikke nevne et kvekk om dette til henne. Jeg kan ikke blande meg i privatlivet hennes. Ble bare sjokkert. 

Skrevet

Det er vel helt vanlig å onanere som 14-åring? Bare det å eksperimentere med jevnaldrede skjer jo ofte mye tidligere enn dette også.

Anonymkode: 8e4d8...8a4

Skrevet

Dette er ganske vanlig. Jeg er sikker på at du vil finne mye rart hvis du ser etter i nattbord etc. her og der.

Anonymkode: a3fc1...c13

Skrevet

Selvfølgelig er det vanlig. Jeg onanerte hele tiden fra jeg var 11 år og det var for over 40 år siden.

Anonymkode: 39aaa...8e9

• Liker 1
Skrevet

Bare bra hun har tatt steget fra gulrot.

• Liker 1
Skrevet

Heller det enn en tannkost, hårbørste eller hva pokker man finner tilgjengelig. Hvis du spør her inne "Hva brukte du til å onanere i oppveksten annet enn ekte seksleketøy?" så vil du se at fantasien setter absolutt ingen grenser. Agurk er ingen myte for å si det slik. Personlig så er jeg glad for at jeg hadde eldre venner som kjøpte ekte vare for meg, så jeg slapp å ty til hårbørster og maskara men har hørt skrekkhistorier fra venner. 

Bedre med dildo enn penis for å si det sånn. Så lat som ingenting og glem det. 

Anonymkode: d2fdb...4bb

• Liker 2
Skrevet

Skulle gitt mye for en dildo da jeg var 14, brukte blokkfløyte og tørkerullstativ fra jeg var 9-10…

Anonymkode: 72819...6e5

• Liker 4
Skrevet

*seksleketøy, hva feiler det ordboken, den var ny. 😂 Sexleketøy. 

Anonymkode: d2fdb...4bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det stemmer. Ble bare så sjokkert over at den uskyldige lille favorittsøsteren min drev på med slikt. Er ikke barn barn lenger? Kommer ikke nevne et kvekk om dette til henne. Jeg kan ikke blande meg i privatlivet hennes. Ble bare sjokkert. 

Hva gjorde du da du var fjorten? 🙈🤣 Att jenter har bedre utvalg i leketøy gjør det ikke noe annerledes enn en sokk, bortdovna hånd osv... 

Anonymkode: 724e8...556

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...