AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Skrevet 31. januar 2022 Vi bor i en distriktskommune. For litt siden ble det kjent at søsteren til samboeren min har fått seg mann. Så oppdaget jeg at jeg har rotet med ham for mange år (fem-seks) siden. Jeg har ikke ligget med ham, men vi klinte noen få ganger og jeg har sugd ham to ganger. Jeg var single da, men ble sammen med samboeren min ganske fort etterpå. Vi lot som ingenting da vi ble presentert for hverandre, men han kjente meg jo igjen. Bare å glemme eller bør jeg si det til mannen min? Anonymkode: c456a...b31
TinaChristina Skrevet 31. januar 2022 #2 Skrevet 31. januar 2022 Hvorfor i all verden skulle du si dette? Dersom du gjør det så vil du vise tydelig at dette betydde noe, og det vil bli klein stemning hver gang det er familietreff. 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Skrevet 31. januar 2022 Dette er en nobrainer. Du har ikke gjort noe galt......enda. Men om dette kommer frem etter noen år så vil mannen din tvile på deg, forholdet og hvilke andre hemmeligheter du har. På engelsk heter det lying by omnission. Google it. Det er det du gjør. Forholdet er bygget på leirgrunn. Its not the grime, its the cover up. Elskeren og du kommer til å snakke på tomannshånd en eller annen gang. Deres hemmelighet er å gå bak ryggen på din mann i praksis. Anonymkode: 7bc5f...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 TinaChristina skrev (2 timer siden): Hvorfor i all verden skulle du si dette? Dersom du gjør det så vil du vise tydelig at dette betydde noe, og det vil bli klein stemning hver gang det er familietreff. Det er for sent for det. Ting er som de er. Spørsmålet nå er om hun skal OG den andre mannen skal bli enige om å holde kjeft bak kjærestens rygg For det er ikke bare hennes hemmelighet, det er hennes og den andre mannen som er enige om å holde kjæresten i mørket. Og det er her det blir feil Anonymkode: 7bc5f...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Skrevet 31. januar 2022 Forhold = ærlighet. Vær ærlig. DET SKJEDDE FØR DERE OG HAR IKKE NOE Å SI NO. Anonymkode: 63be5...9a8
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er for sent for det. Ting er som de er. Spørsmålet nå er om hun skal OG den andre mannen skal bli enige om å holde kjeft bak kjærestens rygg For det er ikke bare hennes hemmelighet, det er hennes og den andre mannen som er enige om å holde kjæresten i mørket. Og det er her det blir feil Anonymkode: 7bc5f...5fa Nei. Det er hennes og den andre mannen sitt privatliv. Som absolutt ingen har noe med. Det er du blir sammen med noen gir deg aldri, under noen omstendighet, rett på å få vite noe som helst om privatlivet deres. Og blir du, mot alle ods, sammen med noen som krever innsyn og kaller det å bevare privatliv i et forhold for «hemmeligheter» eller «bedrag»? Da vet du at du har bomma og må ut og date igjen, for slike folk er ikke noe å samle på. Anonymkode: 0c4ac...088 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Skrevet 31. januar 2022 Kan du ikke bare si at dere hadde en liten greie en gang i tiden? Du behøver jo ikke buse ut med detaljer som f.eks suging. Blir jo bare teit å ikke ha fortalt noe når det kommer for en dag. Anonymkode: a5758...ccd 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #8 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei. Det er hennes og den andre mannen sitt privatliv. Som absolutt ingen har noe med. Det er du blir sammen med noen gir deg aldri, under noen omstendighet, rett på å få vite noe som helst om privatlivet deres. Og blir du, mot alle ods, sammen med noen som krever innsyn og kaller det å bevare privatliv i et forhold for «hemmeligheter» eller «bedrag»? Da vet du at du har bomma og må ut og date igjen, for slike folk er ikke noe å samle på. Anonymkode: 0c4ac...088 Jeg er enig i at ikke alt er nødvendig å dele. Bartenderen i Tyrkia eller en ONS på nachspiel i tenårene , antall partnere ol. MEN når det kommer en ny person inn i familiesfæren/privatlivet man kommer til å omgåes jevnlig i årene fremover. Da mener jeg at partneren bør få en heads up. Om din manns tidligere fuckfriend ble sammen med din bror. Og dere feiret bursdag, dåp, jul sammen. Hun var i bryllupets og ble kanskje fadder for ditt barn, dere ble venninner osv. Så kommer det frem at din mann hadde et forhold til henne og de to stilltiende avtalte seg imellom at de ville holde det skjult for deg. De vurderte å være åpen om det men lot deg og din bror være uvitende?? Hvilken tillit ville du ha når dette kom frem? Hva annet holdt de skjult og hva hadde foregått bak ryggen din. Alle begivenheter blir farget av dette. Its not the crime, its the cover up. TS har ikke gjort noe galt, men å bevisst hemmeligholde dette er galt. Er mannen til TS et barn som ikke tåler sannheten, finnes det ingen tillit i forholdet. Med denne hemmeligheten er hun lojal og fortrolig med en annen enn sin mann. Lykke til med å gjenopprette tillit NÅR dette kommer frem. Anonymkode: 7bc5f...5fa
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #9 Skrevet 1. februar 2022 Jeg ville sagt det. Sannheten kommer frem en dag, og da er det best at du allerede har fortalt om det. Bedre å ufarliggjøre det nå enn at samboeren din skal føle du har gått bak ryggen hans Anonymkode: 72a94...7a1
Xanadu Skrevet 1. februar 2022 #10 Skrevet 1. februar 2022 Det er bedre at du nevner det, enn at den nye mannen til søsteren hans nevner det, og du ikke har sagt noe.
1Cecilie Skrevet 1. februar 2022 #11 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 14.04): Vi bor i en distriktskommune. For litt siden ble det kjent at søsteren til samboeren min har fått seg mann. Så oppdaget jeg at jeg har rotet med ham for mange år (fem-seks) siden. Jeg har ikke ligget med ham, men vi klinte noen få ganger og jeg har sugd ham to ganger. Jeg var single da, men ble sammen med samboeren min ganske fort etterpå. Vi lot som ingenting da vi ble presentert for hverandre, men han kjente meg jo igjen. Bare å glemme eller bør jeg si det til mannen min? Anonymkode: c456a...b31 Vil det si at du holdt på med din samboer samtidig som du sugde han fyren? For DET endrer jo nok veldig mye for samboeren din 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå