Gjest Line M Skrevet 13. oktober 2002 #1 Skrevet 13. oktober 2002 Jeg og kjæresten har vært sammen i litt over to år. Alt gikk strålende og jeg så virkelig for meg en framtid sammen med han,helt til for en uke siden.. Da klina han med en annen dame. (Ikke sånn råklining, men "bare" et langt kyss.) Han er veldig lei seg for det, og kan ikke fatte hvorfor han gjorde det. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med saken. Hva hadde du gjort? Blir takknemlig for svar. Ps: Jeg er 24, han er 29.
Gjest Line M Skrevet 13. oktober 2002 #2 Skrevet 13. oktober 2002 Glemte å skrive at han var VELDIG full..
Gjest LilleMeg Skrevet 13. oktober 2002 #3 Skrevet 13. oktober 2002 Det ødelegger jo veldig tilliten mellom dere, hvordan skal du nå f.eks klare å la han dra ut på fest uten å tenke på dette? Du må prate med han om det, har han forresten vært utro før i tidligere forhold?
Gjest Line M Skrevet 13. oktober 2002 #4 Skrevet 13. oktober 2002 Takk for svar. Nei han har aldri vært utro i tidligere forhold, det vet jeg med sikkerhet.
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2002 #5 Skrevet 13. oktober 2002 Hmmm. Dette kan jo være bare et lite feilgrep. Fortalte han selv at han hadde kysset en annen eller så du det? Hvis han fortalte det selv og viser anger ville jeg nok gjort et forsøk på å rette opp ting, det er da verre ting han kunne gjøre tror jeg.
Gjest råd Skrevet 13. oktober 2002 #6 Skrevet 13. oktober 2002 Jeg synes du skal droppe hele fyren :evil: :evil: Han kommer sikkert til å gjøre det igjen!
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #7 Skrevet 13. oktober 2002 hva er vitsen med å kline med andre når man er i et forhold??? jeg blir dritforbanna av slikt! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #8 Skrevet 13. oktober 2002 Hvordan i all verden kan du vite med sikkerhet at han ikke har vært utro i tidligere forhold? Det var da en naiv og bastant påstand................................................ Jeg kunne ha forstått dette om fyren var 20 år, eller om dere nylig traff hverandre, eller om han var forelsket i en annen, eller i en slags narkotisk rus. Men ingen ting av dette stemmer. Altså visste han hva han gjorde. Han må selv ta ansvar for sine handlinger. Og innebærer det å ikke drikke seg full, så får det bli sånn. Det å kysse er veldig-veldig intimt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mitt tips er at han nøt det! Og dette ville sannelig ha fått meg til å lure på hva han egentlig gjør når du ikke er til stede. Jeg gjetter på at du tilgir han. Jeg merker det på ordlyden. Det ville være et feilgrep. Uansett hvilke følelser du har for han. Tydeligvis er ikke hans like sterke. Kan du leve med det? Og husk at du har ingen forutsetninger for å kunne vite hva han har bedrevet i tidligere forhold....................................
Leo Skrevet 13. oktober 2002 #9 Skrevet 13. oktober 2002 Hadde vel blitt en smule sur hvis jeg hadde sett min mann gjøre noe tilsvarende, men jeg kan komme på minst hundre ting som er verre... Ville neppe ha begjært skilsmisse på dette grunnlaget Mvh Leo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå